• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه تاکید کرد: لزوم مشارکت تمام ارگان ها برای توسعه استان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه تاکید کرد: لزوم مشارکت تمام ارگان ها برای توسعه استان

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در دیدار با اعضای منتخب اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه با تاکید بر تلاش تمامی دستگاه های اجرایی برای توسعه استان، خاطر نشان کرد: این اتاق رکن توسعه استان است و میتواند در جهت رفع بیکاری و موفقیت بخش خصوصی گام های اساسی بردارد .

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه نیز به عنوان بخش کوچکی از دستگاه های استان خواهان کمک برای موفقیت استان است.

حضرت پور با بیان اینکه تمامی اعضای اتاق دغدغه توسعه استان را دارند، افزود: استان ما بهترین کارخانه های تولیدی و تجار را در خود جای داده است که با همت اتاق می توان حرکت هایی خوبی را شاهد بود.

وی پیشنهاد داد: اتاق برنامه های بلند مدت و کوتاه مدتی را برای پیشرفت استان تدوین نماید و در این راستا تیمی از کارشناسان مجرب برای آشنای بازارهای مستعدد در بخش صنعت و معدن تشکیل شود تا تولید کنندگان با خیال آسوده نسبت به امر تولید اقدام کنند.

شهردار ارومیه با اعلام آمادگی شهرداری برای همکاری با برنامه های اتاق ارومیه برای توسعه استان،  گفت: نباید اجازه دهیم ناملایمتی ها موجب دلسردی شود و باید تلاش نماییم پتانسیل های موجود استان به صورت بالفعل درآید.

دراین نشست دیلمقانی قائم مقام اتاق نیز با تقدیر از تلاش های شهرداری ارومیه در امر توسعه شهر،اظها کرد: خوشبختانه شهرداری ارومیه در تمامی زمینه ها به صورت مکتوب فعالیت کرده است که این امر مورد تایید مهمانان خارجی از کشور های چین و آلمان نیز واقع شده است.









Print
875 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان