• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در گفتگویی رادیویی: پروژه ابوذر تا پایان شهریور ماه امسال به اتمام می رسد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در گفتگویی رادیویی: پروژه ابوذر تا پایان شهریور ماه امسال به اتمام می رسد

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش ضمن اشاره به پیشرفت عملیاتی پروژه ابوذر بعد از تحویل به شهرداری ارومیه گفت: بعد از تحویل این پروژه به شهرداری ارومیه، هم اکنون شاهد پیشرفت عملیات اجرایی آن هستیم و امید می رود فاز اول این پروژه تا 3 ماه آینده آماده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ارومیه را به شهر لاله های ایران تبدیل کرده ایم، گفت: با حمایت ها و مصوبات شورای اسلامی، شهر ارومیه را به زیباترین شهرهای ایران تبدیل خواهیم کرد.

شهردار ارومیه در بخش دیگری از سخنانش در خصوص ساماندهی و ممیزی کردن ساختمان های سطح شهر اذعان داشت: متأسفانه در سال های گذشته هیچ یک از املاک شهر ارومیه ساماندهی نشده بود که با استفاده از تکنولوژی روز و مدرن و با استفاده از کارشناسان شهرداری ارومیه (شهرسازی مدرن و الکترونیک) امروز بیش از 220 هزار واحد مسکونی در شهر ارومیه ثبت شده است.

محمد حضرت پور از تملک 86 هکتاری زمین های شهرداری در سال های گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه در سال های گذشته 86 هکتار از زمین های شهرداری ارومیه توسط مردم بی اطلاع و دلالان سودجو مورد تملک و فروش قرار گرفته بود که با استفاده از شهرسازی الکترونیک و نیز تلاش همکاران محترم در سازمان املاک شهرداری این زمین ها بازگردانده شده است.

وی همچنین در ادامه سخنانش از خریداری بیش 40 هکتار زمین برای نسل های آینده خبر داد و افزود: شهرداری ارومیه در راستای ساماندهی املاک و نیز تأمین رفاه جوانان شهر ارومیه اقدام به خرید بیش از 40 هکتار زمین نموده است.

شهردار ارومیه همچنین از احداث پارک محله ای در بیشتر نقاط شهر و بخصوص در مناطق محروم خبر داد و اذعان داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در راستای پیشروی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سال اقتصاد وفرهنگ اقدام به ساخت فرهنگسراهای فرهنگی و نیز پارک های محله ای و نیر جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی نموده است و امید است بتوانیم با پشتکارهای همکاران شهرداری، رضایت شهروندان را جلب نمائیم.

محمد حضرت پور همچنین در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما دنبال تبلیغات و تخریب هیچ فردی نیستیم چون هدف ما خدمت به مردم است و تا آخرین نفس در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهر ارومیه تلاش خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد تاریخ و هویت و زیبایی شهر ارومیه را عده ای افراد بدخواه خدشه دار کند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقام و منزلت شهدا گفت: امروز همه ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و شهرداری ارومیه نیز در جهت ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا اقدامات قابل قبولی با نصب و نامگذاری خیابان ها، پروژه های عمرانی، کوچه ها و معابر شهر نموده است که جا دارد از شورای نامگذاری تقدیر و تشکر نمایم.

شهردار ارومیه در ادامه افزود: شهر ارومیه متعلق به همه مردم است و همه به نوعی سهم بسزایی در شهر دارد و جا دارد از همکاری و همیاری مردم شریف و قدرشناس شهر ارومیه که همیشه یار و یاور شهرداری بودند تشکر نمایم.

Print
1516 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان