• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طرح جهادی آسفالت معابر در مناطق 5 گانه شهر ارومیه با جدیت کامل در حال اجرا است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طرح جهادی آسفالت معابر در مناطق 5 گانه شهر ارومیه با جدیت کامل در حال اجرا است

ه گزارش  مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی معصومی  افزود: یکی از خواسته های مهم و به حق شهروندان برخورداری از آسفالت و مناسب سازی معابر در شهراست  که در این راستا  با دستورات ویژه شهردار ارومیه این سازمان با استفاده از امکانات موجود و با همکاری معاونت فنی و عمرانی و مناطق پنجگانه طرح جهادی آسفالت را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به تلاش های بی وقفه کارکنان سازمان در جهت جلب رضایتمندی شهروندان وتسهیل در تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده گفت: بیشتر معابر ارزیابی شده دارای وضعیت نا مناسب و همچنین ارسال درخواست های شهروندان از سوی سامانه 137 با استفاده از توان ،امکانات و تجهیزات سازمان در کوتاهترین زمان ممکن رفع شده است و هم اکنون اقدامات جهادی آسفالت همچنان با قوت در حال ادامه است.
معصومی در ادامه افزود: این طرح براساس اولویت بندی سطح معابر و همچنین در پاسخ به مطالبات شهروندان برنامه ریزی شده و تا حد ممکن قبل از شروع بارش های فصلی همچنان این عملیات ادامه خواهد داشت.
وی گفت:  تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این است که در کوتاه ترین بازده زمانی با اتمام عملیات بهسازی و آسفالت معابر شهر موجبات خشنودی شهروندان  را فراهم سازد.

Print
335 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان