• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نقاشی دیواری تمثال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نمای اصلی ساختمان شهرداری منطقه یک رونمایی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نقاشی دیواری تمثال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نمای اصلی ساختمان شهرداری منطقه یک رونمایی شد

به مناسبت هفته بسیج:

به گزارش  مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ رضا جوان کیا ، شهردار منطقه یک ارومیه با اشاره به نقاشی دیواری تمثال شهید سپهبد سلیمانی در نمای اصلی ساختمان شهرداری منطقه یک افزود: شهید حاج‌ قاسم سلیمانی، برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت و با داعشیان مبارزه کرد و امروز همگان او را نماد مبارزه با تروریسم جهانی می‌شناسند و مردم هر روزه با دیدن این تمثال یاد مجاهدت‌های این شهید بزرگوار خواهند افتاد.
وی با بیان اینکه به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر شهروندان با شهدای بزرگوار، اظهار کرد:  برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و همچنین ماندگارتر کردن نام سردار اسلام شهید سلیمانی،  این دیوار نگاره انجام شده است.
جوان کیا افزود: بدون شک شهید سلیمانی چهره ای محبوب و گرامی در بین مردم ایران و خاورمیانه و حتی دیگر ممالک جهان است که عمر گرانبهای خود را در راه مبارزه با استکبار و استبداد و دفاع از آزادی مظلومان صرف کرد.
وی گفت: همواره عشق به ولایت این شهید والامقام موجب شد تا آن بزرگمرد به امیر و سردار دل‌ها تبدیل شود و این محبوبیت را جهانیان در روز تشییع پیکر شهید نظاره کردند.

Print
314 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان