• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فرهنگ آثار دفاع مقدس باید در شهر ارومیه نمود داشته باشد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فرهنگ آثار دفاع مقدس باید در شهر ارومیه نمود داشته باشد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد خلیل پور با بیان اینکه مقوله فرهنگ در شهر به تعبیر مقام معظم رهبری به مانند اکسیژن است و در صورت نبود اکسیژن زندگی نابود خواهد شد، بیان کرد: تمامی انسان ها دارای حق حیات هستند و انسان ها زمانی می گویند که حیات دارند، یعنی فرهنگ دارند.

وی با اعلام اینکه مقولات فرهنگی در شهر به فراموشی سپرده شده است ، اظهار کرد: اکنون شهروندان به اجبار به سمت مقولات فرهنگی میروند و باید این اجبار را به علاقه تبدیل کرد .

خلیل پور با اشاره به اجرای برخی برنامه فرهنگی مطابق با آموزه های دینی ،گفت: باید در راستای تحقق این مهم به اعزام مبلغین دینی به تمام مساجد شهر ارومیه و آموزش مسایل فرهنگی و تربیتی به شهروندان اقدام کرد که متاسفانه این مهم در شهر مورد غفلت واقع شده است .

وی افزود: مهد های کودک ومدارس وهمچنین دانشگاه ها نیز دارای ظرفیت بزرگی برای آموزش مسایل فرهنگی و تربیتی برای کودکان، نوجوانان و جوانان شهروند است .

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه در راستای شناساندن شهیدان شهرارومیه باید تندیس های از این شهیدان در معابر و بوستان های شهر نصب شود، بیان کرد: باید با برگزاری برنامه های بزرگداشت در راستای شناساندن شهیدان شهر قدم برداشت .

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه : با بیان اینکه 4 فرهنگسرا در شهر ارومیه در راستای آموزش مسایل فرهنگی فعالیت دارد، بیان کرد: در دراز مدت بر تعداد فرهنگسرا های شهر ارومیه افزوده خواهد شد .

Print
869 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان