• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه: تمامی باشگاه‌های والیبال موظف به تسویه حساب مالی با بازیکنان شدند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه: تمامی باشگاه‌های والیبال موظف به تسویه حساب مالی با بازیکنان شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، احد یوسفی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در نشست خبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با خبرنگاران  اعلام کرد ترکیب تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز مشخص شده و قرار است دراگان تراویسا و پرویز پزشکی به عنوان پاسور در این تیم فعالیت کنند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: علاوه بر آن، پشت خط زن تیم نیز بازیکن فنلاندی و فرهاد پیروت‌پور بوده و آرمین تشکری، حامد رضایی و جواد محمدی‌نژاد نیز به عنوان سرعتی‌زن در ترکیب تیم حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به بازیکنان قدرتی‌زن این فصل تیم والیبال شهرداری ارومیه تصریح کرد: در این ارتباط نیز مجتبی میرزاجان‌پور، علی مباشری و بهرام فرید در ترکیب تیم حضور می‌یابند.

یوسفی با بیان اینکه در پست لیبرو نیز عبدالرضا اکبری فعالیت می‌کند بیان کرد: لیبروی دوم نیز از سهمیه جوانان یا امید انتخاب شده و تاکنون مشخص نشده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه سیاست کلی لیگ امسال در جلسه شورای عمومی لیگ والیبال کشور مورد بحث قرار گرفت، افزود: در این باره چند محور اصلی بررسی شده که یکی از آنها این بود که امسال و پیش از آغاز بازی‌های لیگ برتر والیبال، تمامی باشگاه‌های ورزشی موظف به تسویه حساب مالی با بازیکنان شدند.

یوسفی اظهار داشت: متاسفانه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با مشکلات مالی مواجه بوده و امید است که شهردار و شورای اسلامی شهر اقداماتی انجام دهند که این تیم دچار ضرر و زیان نشود.

وی  تصریح کرد: بی‌شک با توجه به روند صعودی قیمت بازیکنان، اگر با این مسئله مقابله نشود در آینده نزدیک در این شهر والیبالی وجود نخواهد داشت.

یوسفی ادامه داد: علاوه بر آن در جلسه‌ای که در شورای عمومی لیگ والیبال کشور برگزار شد، برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات"پلی‌آف" مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد بر روی این موضوع کار کارشناسی صورت گیرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در پایان یاد آور شد: با توجه به استعدادهای فراوانی که در والیبال این شهر وجود دارد، هیچ زمانی ورزش والیبال از ارومیه حذف نشده و امید است که در آینده، تمامی تیم‌های والیبال کشور حداقل یک بازیکنان ارومیه در ترکیب خود داشته باشند.

Print
806 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان