• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مرمت راسته پنیرفروشان با هدف نگاه مدیریت شهری به بافت فرسوده و تاریخی در حال اجرا است/حذف بیکاری با ترویج آموزش های فنی و حرفه ای
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مرمت راسته پنیرفروشان با هدف نگاه مدیریت شهری به بافت فرسوده و تاریخی در حال اجرا است/حذف بیکاری با ترویج آموزش های فنی و حرفه ای

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز از مردم و مسئولان جهت دعا برای سلامتی اش و همچنین حضورشان جهت ملاقات  تشکر کرد و گفت:  خدا را شاکرم که حالم به لطف خداوند و تلاش پزشکان رو به بهبودی است و ان شالله جهت خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات موجود در شهر در دفتر کاریم حاضر خواهم شد .

وی عنوان کرد: بنده همواره جهت تدوام امورات درشهر بازدیدهای روزانه از پروژه های اجرایی در سطح شهر داشتم که طی مدت عدم حضورم گزارشاتی از مسئولان مربوطه ارسال می شد و البته از تک تک پرسنل مجموعه بزرگ شهرداری برای تلاش های بی دریغشان جهت رفع مشکلات در شهر تشکر می کنم که تلاش هایشان منجر شد که هیچ خلائی در سطح شهر دیده نشود.

حضرت پور در ادامه با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت جوانان در ایام تابستان،  بیان کرد: مدیریت شهری ارومیه جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان جشنواره تابستانه در دهکده ساحلی چی چست طی پنجشنبه و جمعه هر هفته برگزار می کند تا جوانان با حضور در این جشنواره اندکی از اوقاغت فراغتشان پر شود، البته ساحل دریاچه ارومیه نیز بهترین فرصت  برای خانواده ها جهت پر کردن اوقات فراغت است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در سطح شهر به همت مدیریت شهری ارومیه،  اظهار کرد: برگزاری این جشنوارها به نام های مختلف بهانه ای برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی درشهر و همچنین معرفی ظرفیت های شهر جهت توسعه صنعت گردشگری است.

شهردار ارومیه با تبریک هفته ملی مهارت با هدف ترویج آموزش های فنی و حرفه ای بیان کرد: هر چقدر بتوانیم آموزش های فنی و حرفه ای را در سطح جامعه ترویج  دهیم به همان اندازه  منجر به حذف بیکاری و پرکردن اوقات فراغت جوانان می شود.

وی با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای برای آموزش و نه کسب مدرک است، عنوان کرد:  شهرداری ارومیه با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی آموزش های فنی  و حرفه ای را در فرهنگسرا های سطح شهر آغاز کرده تا جوانان در سایه این آموزش ها  به کسب درآمد سوق داده شوند.

شهردار ارومیه با اشاره به برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرداری های سطح کشور به میزبانی شهرداری ارومیه، بیان کرد: این همایش این هفته در شهر ارومیه برگزار می شود که با برگزاری این همایش و استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری خواهیم توانست قدم های مثبتی در راستای جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی در شهر برداریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات آسفالت رویه و خاکی معابر  در نقاط مختلف سطح شهر ارومیه در تدوام است، اظهار کرد:  در کنار آسفالت معابر شهرداری ارومیه نگاه ویژه به بافت فرسوده و تاریخی شهر دارد که در این راستا مرمت راسته پنیرفروشان در حال اجرا است تا با مرمت انها بتونیم بافت های ارزشمند که تاریخ ماست را برای مردم به عنوان آثار ماندگار به یادگار بگذاریم.

شهردار ارومیه با اشاره به حضور مسافران و شهروندان در ساحل دریاچه ارومیه به ویژه منطقه تاریخی و طبیعی کاظم داشی  جهت پرکردن اوقات فراغت و آب تنی، اظهار کرد: در این محدوده از دریاچه یعنی کاظم داشی نیروهای پاکبان  مدیریت شهری حضور دارند، همچنین از امروز تانکرهای  آب در  این محدوده تعبیه می شود و امید است با هماهنگی بیشتر با شهرداری ودهیاری آن مناطق خدمات بیشتر جهت رفاه  شهروندان از سال آینده اتخاذ شود .

وی در پایان از مردم و مسئولان جهت دعا برای سلامتی اش و همچنین حضورشان جهت ملاقات بنده تشکر و قدردانی و از خدواند متعالی برای همه بیماران در بستر بیماری شفای  عاجل از درگاه خدواند متعال مسئلت کرد و گفت: تمام این اتفاقاتی که رخ می دهد نشان این را دارد که سلامتی نعمت بزرگی برای انسان است و اینکه پست و مقام از جایگاهی برخوردار نیست.

Print
277 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان