• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کافه کارآفرینی گشایش یافت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کافه کارآفرینی گشایش یافت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ؛ صادق حسین دوستی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه در آیین افتتاح کافه کارآفرینی با بیان این که هدف از گشایش کافه کارآفرینی  ایجاد انگیزه برای  جوانان جویای کار دانست و عنوان کرد:  با توجه به اینکه شهرداری ارومیه یک نهاد مردمی است و با توجه به مراجعت زیاد مردم به شهرداری جهت اشتغال لذا شهرداری  با ایجاد کافه کارآفرینی  قصد دارد جوانان را به سمت کارآفرینی سوق دهد .

 وی عنوان کرد:   کافه کارآفرینی محلی است که جوانان گرد هم می آیند تا با تبادل افکار گام هایی را به سمت ایجاد اشتغال  و ارائه طرح ها نو کارآفرینی بردارند.

نقی زاده، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در آیین افتتاح کافه کارآفرینی با بیان اینکه در سال 97 میزان اشتغال  در استان بالای 38 هزار نفر بود، عنوان کرد:  هدف از راه اندازی کافه کارافرینی در تضارب افکار است و جریان های جوان که در این محفل ها می آینده از ایده هایشان در جهت کارافرینی بهره برد .

وی با بیان اینکه در هیچ کشوری اشتغال به جزء همکاری و مشارکت مردم حاصل نمی شد،  بیان کرد:   نیاز داریم به شما از این محفل تفکر را ایجاد کنند و باعث کارافرینی شود.

 علیزاده امام زاده، رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در آیین افتتاح کافه کارآفرینی از شهردار ارومیه بابت خلق این ایده جهت ایجاد کافه کارآفرینی تشکر کرد و گفت:   مجموعه بزرگ شهرداری به این حوزه ورود کرده است به این مقوله و شهرداری  می خواهد فکر تولید کند و متاسفاته تابه حال نشده است.

و ی عنوان کرد:  در جوانان این جرائت را ایجاد نکرده ایم که به  سمت کارآفرینی  و اینکه اداره کار  ورود کرده  و در جوانان این روحیه را ایجاد کند جای بسی تشکر دارد.

Print
334 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان