• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مرکز کنترل حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه راه اندازی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مرکز کنترل حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه راه اندازی می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مسعود پاکی  در ادامه با بیان اینکه  آزادسازی املاک باید در راستای رفع و کاهش بار ترافیکی انجام گیرد، عنوان کرد:  با توجه به درخواست های شهروندان و نیازهای شهری آزادسازی املاک باید در راستای گسترش عرض معابر شهری و کاهش بار ترافیکی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه در اجرای عملیات عمرانی عملکرد قابل قبولی دارد، بیان کرد:  امروز پروژه های فاخر شهر ارومیه از بزرگترین پروژه های شهری در کلانشهرها محسوب می شود و شهرداری ارومیه نیز در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی عملکرد قابل قبولی داشته است.

رییس کمیسیون عمران، برنامه‌ ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: با توجه به نیازهای اساسی و درخواست شهروندان، شهرداری ارومیه عملیات زیرسازی، اسفالت، لکه گیری و جدول گذاری را در تمامی مناطق شهری به ویژه مناطق کمتر برخوردارشهری را با تمامی توان انجام می دهد که جا دارد از تمامی عوامل اجرایی تقدیر و تشکر نماییم.

به گفته وی برای توسعه شهرها نیاز به مشارکت همگانی است و با مشارکت و اتحاد نمی توان به توسعه و آبادانی دست یافت لذا ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان ارومیه در راستای همراهی و همگامی با مدیریت شهری ، از مردم قدرشناس شهر ارومیه می خواهیم تا خادمان خود را در شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه یاری نمایند.

Print
359 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان