• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مسئولان روابط عمومی واحد های تابعه شهرداری ارومیه تجلیل شدند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مسئولان روابط عمومی واحد های تابعه شهرداری ارومیه تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه،پرویز جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم تجلیل ازمسئولان روابط عمومی واحد های تابعه شهرداری ارومیه، بیان کرد: نقش روابط عمومی ها در ساختار شهرداری و شورای اسلامی شهر، حساس و ارزشمند است.

وی افزود: روابط‌ عمومی در هر سازمان خدمت ‌رسان، اساسی‌ترین نقش را در ارتباط با شهروندان ایفا می‌کند و این نقش به خصوص در حوزه مدیریت شهری، موثرتر و حساس‌ تر است.

 رئیس شورای اسلامی شهرارومیه کار و فعالیت روابط عمومی ها را بسیار سخت و قابل ستایش دانست و بیان کرد: روابط عمومی ها با فعالیت های چشمگیر در سازمانهای متبوع خود می توانند در جهت اعتلای جامعه گام بردارند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در ادامه مراسم تجلیل از مسئولان روابط عمومی واحد های تابعه شهرداری ارومیه، روابط عمومی ها را یکی از نهاد های بسیارز ارزشمند و حساس در عصر اطلاعات و ارتباطات عنوان کرد و گفت: هر چقدرمسئولان روابط عمومی به علم و هنر ارتباطات مجهز باشند می تواند در توسعه مسایل اجتماعی و فرهنگی نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا کنند.

حسین بخشایشی با اشاره به 365 روزسال، اظهار کرد: در طول 365 روز سال 790 روزبه عنوان اعیاد ملی و مذهبی و سیاسی نامگذاری شده است که روابط عمومی ها در احیای و زنده نگه داشتن این اعیاد و مناسبت ها و شناساندن آن به شهروندان نقش چشمگیری در جامعه دارند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی علم و هنر است، ابراز کرد: روابط عمومی ها باید به سمت این علم و هنر گام بردارند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نام گذاری سال 94 به نام دولت و ملت، همدلی و هم زبانی توسط مقام معظم رهبری ، بیان کرد: نقش مهم روابط عمومی ها می تواند مهمترین محور برای تحقق شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری در عرصه همدلی و همزبانی دولت و ملت باشد.









Print
747 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان