• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

معاون مرکزارتباطات  شهرداری تهران: روابط عمومی ها در کیفی سازی زندگی مردم نقش بسزایی را برعهده دارند/ وجود فضای سبز و باغات سرسبز از ویژگی های بارز شهر ارومیه است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

معاون مرکزارتباطات شهرداری تهران: روابط عمومی ها در کیفی سازی زندگی مردم نقش بسزایی را برعهده دارند/ وجود فضای سبز و باغات سرسبز از ویژگی های بارز شهر ارومیه است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ آرش ظفری، معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران در بیست و ششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین الملل کلان شهرهای کشور در استانداری آذربایجان غربی  بیان کرد:  در جهت توسعه سازمان  و پررنگ ترکردن  کارهای اجرایی درسطح شهر باید روابط عمومی های خود را به تجهیزات  به روز دنیا و علوم دانش مجهزکنند.

وی یکی از ویژگی های بارز روابط عمومی ها را مجهز بودن انها به مقوله خلاقیت دانست و گفت:  روابط عمومی ها با به کار بردن خلاقیت های لازم بتوانند مشکلات را تبدیل به مسئله کنند، چرا که مقوله مسئله تنها فاکتوری است که می توان برای ان راهکار پیدا شود.

ظفری با اشاره به شعار مقام معظم رهبری" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" در سال 95، عنوان کرد:  باید روابط عمومی ها در تحقق این مهم، در سازمان نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات انها است، گفت: روابط عمومی ها در کیفی سازی زندگی مردم نقش بسزایی را بر عهده دارند.

معاون مرکزارتباطات  شهرداری تهران با اشاره به ویژگی های بارز شهر ارومیه، بیان کرد: وجود  فضای سبز و باغات سرسبز از ویژگی های بارز شهر ارومیه است که زیبایی این شهر را دو چندان کرده است و این در سایه تلاش های مدیریت شهری ارومیه است.

وی با اشاربه توسعه شهر ارومیه در حوزه ورزش  و ارتباطات ورزشی ، اظهارکرد:  تیم والیبال وهندبال شهرداری ارومیه جزو تیم های  برتر کشور است که درسایه آن شهرارومیه در کل کشور شناخته  شده است  و این مهم یک مجرایی برای معرفی شهر ارومیه است.

ظفری با اشاره به توسعه روابط عمومی های در شهرداری  های شهر های کل کشور، عنوان کرد:  اکنون بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، ردیف بودجه مشخصی برای روابط عمومی های  سازمان  تابعه شهرداری  تهران و مناطق  آن تصویب شده است و امید است  این مهم در تمام روابط عمومی  های  سازمان  های تابعه شهرداری و به ویژه مدیریت شهری ارومیه تخقق یابد .

وی عنوان کرد:  موفق ترین مدیران کسانی هستند که روابط عمومی ها آنها همواره در تمامی امور اجرایی کنارشان  هستند .

Print
444 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان