• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تاکید رییس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی بر ضرورت تدوين خلاصه و نتيجه نشست هاي كميته روابط عمومي ها كلانشهرها كشور
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تاکید رییس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی بر ضرورت تدوين خلاصه و نتيجه نشست هاي كميته روابط عمومي ها كلانشهرها كشور

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ اصغر زاده، رییس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی و عضو شوراي اسلامي شهر اروميه در افتتاحيه  بيست و ششمين نشست كميته مديران روابط عمومي هاي كلانشهرها برگزار شد، ضمن تبريك ايام شعبانيه و ولادت باسعادت ابوالفضل العباس (ع) و خيرمقدم به مديران روابط عمومي هاي  شهرداريهاي كلانشهرها و مراكز استانها گفت: در كنار مهمان نوازي هاي شهروندان اروميه اي كه از خصوصيات بارز شهر اروميه مي باشد، پديده هاي فرهنگي زيادي در شهر اروميه داريم.

 وی افزود: اولين شهردار اروميه بعد از انقلاب شهيد مهدي باكري بود كه توسط شوراي شهر انتخاب شد و افتخار مي كنيم كه همشهري شهيد مهدي باكري هستيم و ‍‍‍از ويژگي هاي ديگر شهر اروميه، شخصيت  آيت الله حسني  است كه ما رشادت هاي ايشان را در اوايل انقلاب از ياد نخواهيم برد.

 اصغرزاده با اشاره به  وجود استعداد های خوب والیبال در ارومیه، خاطرنشان کرد: ما در تيم ملي واليبال كشورمان كاپيتان سعيد معروف را از اروميه داريم و بغير از ايشان سه نفر از اعضاي تيم ملي واليبال كشورمان از تيم والیبال شهرداری ارومیه از  شهر اروميه مي باشند.

 وی افزود: شهر اروميه به خاطر هم مرز بودن با سه كشور تركيه، عراق و آذربايجان داراي موقعيت سوق الجيشي بوده  و ما تجربه ارتباطات با كشورهاي همجوار  را داريم .

رییس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی در ادامه سخنانش با بیان اینکه ارومیه، با اشاره به اینکه شهرداريها، نهادهاي عمومي و غير دولتي هستند، تصریح کرد: شهرداريها فاقد اتحاديه  هستند و اين موضوع دست ما را در برخي حضورهاي بين المللي كوتاه كرده است و لازم است در اينخصوص تدابير و تصميماتي گرفته شود.

رییس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی  در پایان پیشنهاد کرد که خلاصه و نتيجه نشست هاي قبلي كميته روابط عمومي هاي كلانشهرهاي كشور به صورت مجموعه اي تدوين شود تا تصميمات كاربردي گرفته شده در اين نشست ها جهت بهره برداري در اختيار شهرداريها قرار گرفته شود.

Print
432 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان