• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

 انتقاد از عدم توجه روابط عمومی ها به مقوله اطلاع یابی در نشست کارگروه تخصصی مدیریت رسانه های اجتماعی
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

انتقاد از عدم توجه روابط عمومی ها به مقوله اطلاع یابی در نشست کارگروه تخصصی مدیریت رسانه های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، آرش ظفری،  معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران در کار گروه تخصصی  رسانه های اجتماعی با اشاره به مقوله تاثیر رسانه های جتماعی در  عصر حاضر گفت:  مدیریت شهری کلانشهر ها باید نگاه ویژه ای به رسانه های اجتماعی داشته باشمد و از ظرفیت این رسانه ها در مدیریت شهری استفاده کنند.

وی  افزود : آینده ارتباطات در شبکه های اجتماعی است و این شبکه ها هستند که ما را به مخاطبان شهر ها وصل می کنند.

 

ناصر رکاب، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه نیز اظهار کرد: در دنیای کنونی، رسانه های اجتماعی در تداوم و ايجاد روابط پايدار اجتماعي در جامعه نقش موثري ايفا مي کنند.


وی با بیان اینکه رسانه‌های اجتماعی نه تنها برای ارتباط عمیق تر با مردم بلکه برای مدیریت شهر و ارتباط سریع تر و بهترکردن  مورد استفاده قرار می گیرند، عنوان کرد:  مدیریت شهری ارومیه نیز با استفاده از شبکه های مجازی  ارتباط آسان مدیران شهرداری با  مردم و بالعکس را رقم زده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه  بااشاره به مقوله تاثیر رسانه های جتماعی در دنیای کنونی بیان کرد: رسانه های اجتماعی انقدر از اهمیت فوق العاده ای برخوردار ایست که باید بدان نگاه ویژه شود.

 

در ادامه کار کارگروه، دکتر شفیع بهرامیان، استاد علوم ارتباطات با بیان اینکه در دنیا کنونی گوشی تلفن همراه بیش از پیش به عنوان یک ابزار ارتباطی در انتقال اطلاعات و عملکرد سازمان ها در واحد های روابط عمومی  مورد استفاده قرار می گیرد.


وی با انتقاد ازاینکه روابط عمومی ها به عنوان روابط عمومی های اطلاع رسان و نه به عنوان اطلاع یاب بزرگ شده اند، گفت: این امر مهم تاحدودی باعث بروز مشکلاتی  در انعکاس خواسته ها و مطالبات مردمی شده است.


بهرامیان با اشاره به شبکه های اجتماعی مجازی، اظهار داشت: رسانه های پیام رسان موبایلی چون تلگرام و وایبر، سایت های اشتراک گذاری، سایت های اجتماعی چون فیس بوک، تالار های گفت و گو و پیام رسان ها از جمله مصادیق شبکه مجازی است.


وی عنوان کرد: امروزه عدم موفقیت ها در بخش عمده ای از فعالیت روابط عمومی ها  بعلت بعدم مدیریت ابزاری رسانه های جمعی است .


 این استاد دانشگاه در ادامه انتشار اطلاعات به صورت غیر رسمی، نظر سنجی و افکار سنجی سریع، ایجاد گروه های مرتبط و هوداران و استفاده از قابلیت طوفان مغزی برای طرح ها و ایده ها ، راه اندازی شبکه های اجتماعی اختصاصی برای گروه هایی از اعضای سازمان، استفاده از خرد جمعی در تولید محتوا از جمله؛ تبادل دانش، تبادل سبک زندگی، تبادل شبکه های اجتماعی، تبادل شبکه های اشتغال و ساختار های اجتماعی را از  موارد کاربرد شبکه های اجتماعی مجازی در روابط عمومی های هوشمند عنوان کرد.

Print
571 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان