• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهار شعله‌هاي سركش آتش در انبار ضايعات توسط آتش‌نشانان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مهار شعله‌هاي سركش آتش در انبار ضايعات توسط آتش‌نشانان

آتش‌سوزی در انبار ضايعات در خيابان شيخ شلتوت با حضور به موقع و تلاش آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری اروميه؛ مهدی حسن‌زاده معاون سازمان آت‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه اظهار کرد: راس ساعت ۲:۰۱ دقيقه بامداد امروز در پی تماس تعدادی از شهروندان مبنی بر مشاهده آتش و دود بسيار غليظ از داخل يك مغازه خريد و فروش و انبار ضايعات ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اروميه، بلافاصله آتش نشانان ايستگاه ۲ را به محل حادثه واقع در خيابان شيخ شلتوت نبش كوچه ۱۴ اعزام كرد.

وی افزود: با رسيدن نيروهای عمليات به محل حادثه مشاهده شد يكباب مغازه به وسعت تقريبی ۱۰۰ متر مربع كه از آن به عنوان محل انبار ضايعات استفاده می‌شد به دليل نامعلومی طعمه حريق شده و دود و شعله بسيار زيادی به بيرون زبانه می‌كشيد.

وی خاطر نشان كرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از ايمن‌سازی محيط، قطع جريان برق و گاز محل و با استفاده از تجهيزات انفرادی با كشيدن دو رشته لوله آبدهی فشار قوی از دو جهت اقدام به مهار شعله‌های آتش كه تقريبا تمام مغازه را در بر گرفته بود كردند و در يك عمليات نفسگير پس از ۳ ساعت تلاش موفق شدند اين آتش‌سوزي را مهار و از گسترش آن به مغازه‌های همجوار جلوگيری كنند.

حسن‌زاده تصريح كرد: آتش‌نشانان پس از انجام لكه‌گيری و اطمينان از عدم برگشت شعله، با ارائه توصيه‌هاي ايمنی به مالك و تحويل محل به نيروی انتظامی حاضر در محل به عمليات خود پايان دادند.

Print
235 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان