• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مهار شعله های آتش از خودروی سواری در شهرک ایثار
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مهار شعله های آتش از خودروی سواری در شهرک ایثار

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حوالی ساعت 21:11 دقیقه دیروز ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه پس از مطلع شدن از این حادثه، بلافاصله با بصدا درآوردن زنگ ایستگاه 3 برای انجام ماموریت خاموش کردن آتش سوزی این خودرو، نیرو های آتش نشانی را به شهرک ایثار خیابان جمهوری روانه کرد.
توحید حمیدی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در ضمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشخص گردید یک دستگاه خودرو سواری که در حال حرکت بود، به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شده بود و شعله های آتش و دود به آسمان زبانه میکشید.
وی افزود: شعله های آتش در حال سرایت به تمام قسمت‌های خودرو بود که آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محیط و با استفاده از تجهیزات انفرادی و با کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی به مقابله با کانون آتش سوزی که در قمت مکانیکی این خودرو بود پرداخته و پس از خنک کردن بدنه ی خودرو، سرانجام این آتش سوزی را در زمانی کوتاه خاموش کردند.
وی خاطر نشان کرد: پس از مهار کامل آتش، لکه گیری و ایمن کردن خودرو، و اطمینان از عدم برگشت شعله نیروهای آتش نشانی این وسیله نقلیه را جهت انجام اقدامات قانونی تحویل مالک و عوامل انتظامی حاضر در محل دادند.

Print
334 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان