• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نیروی انتظامی مظهر و نماد نظم، انضباط، اقتدار و مردمی بودن است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نیروی انتظامی مظهر و نماد نظم، انضباط، اقتدار و مردمی بودن است

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت هفته نیروی انتظامی ؛

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور شهردار ارومیه به مناسبت هفته ناجا سال 97 پیامی را صادر کردند. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

هفته ناجا فرصتی است برای تجلیل از سبزپوشان سروقامتی که بی ادعا و با اخلاص و تواضع در راه حفظ آرامش و امنیت جامعه مجاهدت می کنند و این ایثار و از خودگذشتگی آنهاست که آسایش را برایمان رقم می زند.

نیروی انتظامی مظهر و نماد نظم، انضباط، اقتدار و  مردمی بودن است و رمز موفقیت آن نیز نه از جنس مقابله و برخورد بلکه از بعد اجتماعی بودن و "مردم محور" عمل کردن آن است.

از این رو نیروی انتظامی را نیروی اجتماعی بنامیم بیراهه نرفته ایم، چرا که این نیروی فداکار و ایثارگر چه در مرزها و چه در سایر مناطق با تکیه بر دانش محوری و مدیریت علمی آسیبها و تهدیدات و با استفاده از ابزارهای اجتماعی، مردم و رسانه ها بوده است که موفقیت های چشمگیرش را به دست آورده و در سالیان اخیر برنامه ها و سیاستگذاریهایش با رویکرد آگاهسازی، تنویر افکار عمومی و مدیریت پیشگیرانه بوده است.

ارومیه قهرمان و آذربایجان غربی همیشه سرافراز، خود را مدیون نیروهای خدوم انتظامی در بخشهای مختلف آن می داند و به سبب موقعیت خاص ژئوپلتیکی استان که همیشه دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار اشرار تروریست خواهان ایجاد فضای تشویش و ناامنی هستند این مهم بیشتر نمود می کند.

امسال درچهلمین سال پیروزی انقلاب قرار داریم و در طی این چهار دهه نیروهای انتظامی در عناوین و نامهای مختلف همیشه سدی محکم در برابر اشرار، قاچاقچی ها، مجرمان و خلافکاران و همچنین تروریست های تجزیه طلب بوده اند و به همین خاطر ما در این استان شهیدپرور تقریبا سالی نبوده که پیکر مطهر چندین تن از لاله های در خون خفته خود را بر دوش مردم ولایتمدار و انقلابی ارومیه و آذربایجان غربی تشییع نکنیم و دروازه های شهادت با مجاهدت برادران و فرزندانمان در ناجا همواره در این خاک پاک باز بوده است.

باید بدانیم امنیت پیش شرط توسعه و پیشرفت و لازمه جدی جذب سرمایه گذاران است و ما باید قدردان زحمات پلیس از این جهت باشیم، چرا که بدون آنها عملا کاری را نخواهیم توانست به پیش برده و به سرانجام برسانیم.

اینجانب از طرف خود و خانواده بزرگ شهرداری ارومیه هفته ناجا را بر تمامی سربازان فداکار ناجا و پرسنل زحمتکش و ایثارگر این نیرو در فرماندهی انتظامی استان و ارومیه و  فرماندهی مرزبانی استان و هنگ مرزی ارومیه و همچنین سرداران و فرماندهان دلاور ناجا تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون تحت عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) و با عمل به  فرامین و منویات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی) را مسئلت می نمایم.

محمد حضرت پور

شهردار ارومیه

Print
300 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان