• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

هجدهمين نشست مدیران تربیت بدنی شهرداری های کلانشهرهای کشور در ارومیه برگزار شد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

هجدهمين نشست مدیران تربیت بدنی شهرداری های کلانشهرهای کشور در ارومیه برگزار شد

به گزارش  روابط عمومی شهرداری ارومیه، هجدهمین نشست مدیران تربیت بدنی شهرداری های کلانشهرهای کشور به مدت سه روز از 11  الی 13 خرداد  با حضور شهرداری های کلانشهرهای ارومیه، تبریز ، رشت، کرمانشاه، شیراز، قم، کرمان، مشهد، کرج، اصفهان، تهران،اراک، زاهدان واهواز به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و نواختن سرود ملی کشور عزیزمان ایران اسلامی شروع شد.

در ابتدای این مراسم احد یوسفی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به میهمانان و مدیران تربیت بدنی شهرداری های کلانشهرهای کشور، آرزوی توفیق و پیشرفت روز افزون شهرداری ها را از خداوند منان خواستار شد.

در ادامه اين نشست علی میر نجاتی، مدير دبیرخانه شهرداری های کلانشهر کشورهای از میزبانی ارومیه و نیز از زحمات دبیر کمیته قدردانی نمود.

میرنجاتی در ادامه تاکید کرد: ورزش و سلامتی در جامعه و نقش آن در شهرداری ها و سلامت کارکنان و شهروندان اهمیت ویژه ای دارد و تشکیل این جلسات جهت تعیین راهکارها و برنامه ریزی در سطح کلانشهرهای کشور بايد جزو مهمترين برنامه ها قرار بگيرد.

وی تمرکز بر روی ورزش کارکنان و خانواده آن ها، برگزاری همایش ورزشی با حضور خانواده کارکنان، پرداخت کمک هزینه ورزشی به کارکنان، همکاری با دانشگاه ها و نهاد های علمی ، قدردانی از پیشکسوتان ورزش شهرداری ها، اولویت دهی در هزینه در ورزش و اجرای ورزش های موثر و کم هزینه را از مطالبات دبیرخانه شهرداران کلاشنهرهای کشور  برشمرد.

در ادامه این نشست، مسعود پوریان، دبیر کمیته تربیت بدنی شهرداران کلانشهرهای کشور با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیراز میزباني اروميه، گزارشی از فعالیت های این کمیته در سال های گذشته و اهمیت و قدرت ورزش و نقش آن در سلامتی جامعه داد و در خاتمه نیز از تلاش های کارشناس ارشد مدیریت تربیت بدنی و علوم ورزشی این کمیته جهت بروزرسانی دستورالعمل برگزاری مسابقات قدردانی کرد.

در پایان این مراسم، مصوبات 1-تهیه برنامه راهبردی ورزش کارکنان(تدوین سند پنج ساله) توسط شهرداری اصفهان تا پایان مردادماه سال جاری2- تشکیل کارگروه آموزش و پژوهش در کمیته 3- تهیه بانک اطلاعاتی با همکاری شهرداری های تبریز ، کرج و مشهد  تصویب شد.

Print
480 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان