• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پارک بانوان فدک ارومیه هفته آینده کلنگ ‌زنی می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پارک بانوان فدک ارومیه هفته آینده کلنگ ‌زنی می‌شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ لطیفه مبین  اظهار کرد: 2 پارک بانوان برای ایجاد در ارومیه اختصاص یافته که یکی پارک حلاوت‌کار به مساحت 2 هکتار و پارک جنگلی فدک به مساحت 4 هکتار است که در هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی درباره تجهیزات پارک بانوان افزود: مدیریت، نگهبانی، مهدکودک، کتابخانه، فضای ورزشی و خدماتی، پیست اسکیت و دوچرخه سواری، آمفی تئاتر در فضای باز، بوفه، کافی شاپ، وسایل بازی مخصوص کودکان، غرفه های خوداشتغالی، نمایش غرفه‌های صنایع دستی بانوان و نیز طراحی استخر روباز برای بانوان در پارک فدک از تجهیزات مربوط به پارک‌ بانوان است.

مبین خاطر نشان کرد: برنامه‌های ما در کوتاه مدت ایجاد پارک در هر منطقه، در میان مدت ایجاد 2 پارک در هر منطقه و در بلند مدت نیز پارک‌های مربوطه در دسترس تمامی بانوان است.

وی بیان کرد: هدف ما از پارک بانوان ایجاد محیطی امن برای بانوان است که از سلامت و نشاط روحی برخوردار باشند و علاوه بر آن محل اشتغال و آموزش و برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارائه خدمات نیز از جمله اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در نظر داریم پارک بانوان را در کنار فضای سبز عمومی و خانوادگی تاسیس کنیم اما درختان محیط را برای ایجاد فضای سبز قطع نکرده و تنها در مواقع ضروری درختان را جابه‌جا می‌کنند.

Print
1373 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان