• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت دهه مبارک فجر
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت دهه مبارک فجر

ماه بهمن، یادآور مجاهدت هایی است که در طول سالهای مبارزه مردم ایران پاشیده شد و به مرور  ریشه دواند و بزرگ شد و اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است که با باروری آن به فردایی روشن می اندیشیم.

دهه فجر آرمان ملتی است که برای برپایی ارزش های اصیل خود قیام کرد و با نثار خون خود نهال انقلابی را آبیاری کرد که با گذشت سی و هفت سال از طلوع آن، همچنان برای همه مردم آزاده و اصیل جهان شایسته عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است.

اینک پس از گذشت سی و هفت سال از انقلاب اسلامی و در سایه فوانین و حمایت های مقام معظم رهبری و برچیده شدن ساختمان زشت تحریم ها، ایران اسلامی در آستانه آینده ای امید بخش و روشن قرار دارد و در رسیدن به اهداف و آرمانهای معمار کبیر انقلاب بیش از پیش پایداری می کند.

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، فرا رسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب و سالروز طلوع آفتاب ایمان و امید ایران اسلامی را به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) ، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار  ارومیه تبریک عرض می نمایم.

Print
887 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان