• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه به زمین خورد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه به زمین خورد

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، عصر دیروز؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به افتتاح آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه با هزینه اجرایی چهارصدمیلیاردریال و با سرمایه گذاری بخش خصوصی کرد. 

پروژه اختصاصی فیبر نوری شهرداری ارومیه در فاز نخست به طول 67 کیلومتر توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری و با مشارکت بخش خصوصی در مدت یکسال اجرا می شود که این پروژه تنها یکی از 13 پروژه شهر هوشمند ارومیه بوده که 12 پروژه از این تعداد آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

ارومیه جزء پنج شهر نخست کشور در حوزه شهر هوشمند بوده و با اقدامات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه شاهد ارتقاء خدمات رسانی در حوزه های مدیریت شهری به شهروندان و کاهش مراجعات مردم به شهرداری و همچنین توسعه دولت الکترونیک خواهیم بود.

امکان توسعه خدمات الکترونیک،  فراهم سازی بستر اصلی پیاده سازی اینترنت اشیاء در سطح شهر،  تأمین بستر ارتباط پرسرعت جهت انتقال حجم وسیع اطلاعات میان واحدهای تابعه شهرداری و مراکز تجاری، اداری، آموزشی و مسکونی و ایجاد زیرساخت جهت راه اندازی مرکز کنترل ترافیک از جمله این مزایا هستند.

Print
441 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان