• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کلنگ توسعه مسجد حضرت مریم ارومیه بر زمین زده شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کلنگ توسعه مسجد حضرت مریم ارومیه بر زمین زده شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، کلنگ توسعه مسجد حضرت مریم با حضور نماینده ولایت فقیه در استان، شهردار ارومیه، اعضای شورای شهر، نماینده مردم و جمعی از اهالی محل در خیابان والفجر ارومیه بر زمین زده شد.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در این مراسم با اشاره به تغییر رویکرد مدیریت شهری از سازمان خدماتی به نهاد فرهنگی و اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که در رویکرد جدید به آن توجه شده موضوع مسجد محوری است که بر اساس اعتقاداتی که داریم، مسجد به عنوان مهم‌ترین پایگاه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بوده و است.

حضرت پور  افزود: شهرداری با این نگاه ضمن همراهی با مومنان، ‌آمادگی خود را برای بهره‌مندی شهروندان از امکانات و خدمات موجود در اماکن مقدس و مساجد بیش از پیش اعلام می‌کند.

حضرت پور در ادامه توسعه زیرساخت های فضاهای مذهبی را در اولویت برنامه های شورای شهر و شهرداری عنوان کرد و از تجدید بنای بیش از 8 مسجد در ارومیه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی، نماینده ولایت فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت مساجد  در دین اسلام گفت: برای ما مسلمانان مسجد به عنوان پایگاه مذهبی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: امروزه بسیاری از فعالیت های دینی، اجتماعی و ... با رویکرد مساجد در محله ها انجام می شود و بازسازی، توسعه و حتی ساخت مسجد موضوعی است که مورد توجه مدیریت شهری  ارومیه قرار دارد.

در ادامه مراسم، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه با اشاره به شرارت های برخی از گروهک ها که با حمایت عربستان و اسرائیل  صورت می گیرد، تاکید کرد: مساجد پایگاه اصلی نظام در مقابل هرگونه فتنه گری و شرارت هستند.









Print
919 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان