• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در دیدار نوروزی عنوان کرد: توسعه و آبادانی ارومیه، نتیجه تعامل شورای اسلامی شهر با شهرداری و شهروندان / تشکیل ستاد مقاومتی و فاطمی در شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در دیدار نوروزی عنوان کرد: توسعه و آبادانی ارومیه، نتیجه تعامل شورای اسلامی شهر با شهرداری و شهروندان / تشکیل ستاد مقاومتی و فاطمی در شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه با بیان اینکه سال 94 با وجود رکود اقتصادی حاکم و برخی مشکلات توانستیم شاهد رضایت مندی 83 درصدی شهروندان از عملکرد شهرداری ارومیه هستیم، تاکید کرد:  موفقیت های شهرداری و رضایتمندی شهروندان در سایه تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری و اعضای خانواده بزرگ شهرداری ارومیه با یکدیگر است.


توسعه و آبادانی ارومیه، نتیجه تعامل شورای اسلامی شهر با شهرداری و شهروندان


وی با اعلام اینکه در سال 95  این تعاملات برای رضایت مندی بیشتر شهروندان و عملکرد بهتر شهرداری  تدوام خواهد داشت، گفت:  در سال 95 نیز شهرداری ارومیه از نظارت  شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری ارومیه بی بهره نمی ماند.

حضرت پور با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه  سال  94 را  با وجود تمام مشکلات، عزتمندانه سپری کرد و توسعه و آبادنی را برای شهر ارومیه رقم زد،تصریح کرد: درآمد های پایین شهرداری در سال 94 باعث  نشد که عملکرد شهرداری ارومیه در بخش خدمات و عمران و آبادنی  تقلیل یابد.


حرکت به سمت درآمدهای پایدار شهرداری ارومیه در سال 94


وی با  اعلام اینکه در شش ماهه اول  95 نیز درآمد های شهرداری ارومیه به مانند درآمد های سال 94 خواهد بود، گفت:  برای برون رفت از مشکلات مالی  و کسب درآمد های پایدار برای شهرداری ارومیه  باید از پتاسیل  و ظرفیت های خود شهرداری استفاده  کرد و باید به کسب درآمد های پایدار توجه ویژه شود. 

توجه ویژه به تجارت الترونیک در شهرداری ارومیه

شهردار ارومیه با بیان اینکه در سال 95 به همت معاونت برنامه ریزی و سازمان آمار و فن آوری اطلاعات  شهرداری حوزه تجارت الکترونیک راه اندازی می شود، اظهار داشت: با راه اندازی تجارت الکترونیک  شاهد ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای شهرداری ارومیه خواهیم بود .

 

افزایش قیمت و صادرات سیب ارومیه


وی با اشاره به فعالیت های اقتصادی برون مرزی سازمان  میوه و تره بار شهرداری  ارومیه  برای فروش محصولات کشاورزی استان، بیان کرد:  در سال 94 به همت سازمان میوه و تره بار توانستیم 200 تن  سیب استان را برای فرو ش به کشور پاکستان ارسال کنیم و از قبل این اقدام قیمت سیب از 800 تومان زمستان 94 به بیش از 2 هزار تومان در بهار 95  رسید  و در سایه تحقق این مهم درآمد های شهروندان افزایش و به دنبال آن، درآمد های شهرداری نیز افزایش می یابد .


تشکیل ستاد مقاومتی و فاطمی در شهرداری ارومیه


 حضرت پور از تشکیل ستاد فاطمی و ستاد  اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل  در سال جدید در شهرداری ارومیه خبر داد وگفت:  با راه اندازی ستاد فاطمی در حوزه فرهنگی خواهیم توانست از سیره  زندگی حضرت فاطمه (س) الگو بگیریم  و  با راه اندازی ستاد "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" منویات مقام معظم رهبری در حوزه مدیریت شهری  را تحقق می بخشیم .

وی با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه ،  عنوان کرد:  هر چند در سیاست  های ابلاغی برنامه ششم توسعه، مجموعه مدیریت شهری مورد بی  مهری قرار گرفته  ولی باید توجه داشت  که برنامه ششم توسعه  رویکرد  مدیریت شهری محو ر باشد، که غافل ماندن  از مجموعه مدیریت شهری، جفا در حق  مردم است .

شهردار ارومیه با اشاره به افق 1404 شهر ارومیه ، بیان کرد:  شهرداری ارومیه برای رسیدن به افق 1404  شهر ارومیه که در آن ارومیه،  شهری پاک، سبز، مجهز به حمل و نقل ریلی و فناوری اطلاعات است، از هم اکنون  برنامه و طرح هایی در دست اجرا دارد .

Print
680 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان