• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار منطقه یک ارومیه پاسخگوی بیش از 70 تماس تلفنی شد/ صدور دستورات آنی برای حل مشکلات مردمی به واحدهای مربوطه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار منطقه یک ارومیه پاسخگوی بیش از 70 تماس تلفنی شد/ صدور دستورات آنی برای حل مشکلات مردمی به واحدهای مربوطه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ در راستای اجرای پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه و در نخستین گام از اجرای این پویش، شهردار منطقه یک ارومیه توسط سامانه تلفنی 137 پاسخگوی مردم و پیگیر مشکلات و مطالبات آنها شد.

در پویش مدیران پاسخگو که از ساعت 10 و 30 دقیقه تا ساعت 12 سه شنبه 10 شهریور در منطقه یک شهرداری ارومیه و با همکاری مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و سامانه 137 برگزار شد، بیش از 70 تماس مردمی برقرار و مدیر منطقه یک شهرداری ارومیه و معاونان وی پاسخگوی مردم شدند.

شهردار منطقه یک ارومیه در راستای حل مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی عمومی و همچنین کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و مشکلات مراجعان، اقدام به صدور دستورات آنی برای امورات تعدادی از تماس گیرندگان کرد.

مسائلی همانند آسفالت و زیرسازی، اقدامات عمرانی در سطح منطقه، جمع آوری سگهای ولگرد و جمع آوری زباله و مشکلات مربوط به صدور پروانه و مجوز ساخت به ترتیب از جمله مهمترین مطالبات و خواسته ها بودند که مدیریت شهری در منطقه یک پاسخگوی مردم شد.

همچنین درباره موضوعاتی که امکان صدور دستورات آنی و تلفنی وجود نداشت، مقرر شد تا حصول نتیجه موضوع مذکور، سامانه 137 آن را پیگیری کرده و نتیجه را به شهروندان و همچنین مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری جهت گزارش به شهردار ارومیه اعلام کند.

گفتنی است پویش مدیران پاسخگوی شهرداری ارومیه در سه مرحله تلفنی، مجازی و حضوری پیش بینی شده و در گام دوم در سایر مناطق شهرداری و سازمانهای تابعه مستقر شده و نتیجه اجرای طرح و مطالبات و مشکلات مردمی طی گزارشی جامع به شهردار ارومیه ارائه می شود.

Print
407 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان