• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار نوروزی: شهرداری ارومیه کارنامه درخشانی دارد

رئیس شورای اسلامی  شهر ارومیه در دیدا ر نوروزی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری ارومیه با اعضای شورای اسلامی  گفت: شهرداری ارومیه در سه سال اخیر کارنامه‌ درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

شهردار ارومیه در جشن میلاد کوثر عنوان کرد: سبك زندگي فاطمي بايد الگوي زندگي بانوان باشد

جشن میلاد کوثر به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در سالن غدیر شهرداری ارومیه با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و بانوان شهرداری ارومیه برگزار شد.

 

توصیه های ایمنی آتش نشانی شهرداری ارومیه در روز طبیعت (سیزده بدر)

به خاطر داشته باشید ته سیگار روشن و چوب نیم سوخته و سوختن ذغال داخل اجاق ها را پس از اتمام کاملا خاموش کرده و با اطمینان کامل آن را زیر خاک مدفون کنید.

شهردار ارومیه در دیدار نوروزی با غرفه داران میدان میوه و تره بار خبر داد: افزایش قیمت و صادرات سیب ارومیه

حضرت پور در دیدار نوروزی با غرفه داران میدان میوه و تره بار شهرداری ارومیه  از افزایش قیمت و صادارت سیب ارومیه در بازار داخلی و خارجی خبر داد.

حضور نوروزی شهردار ارومیه در سازمان ها و مناطق شهرداری ارومیه (4)

به مناسبت عید نوروز، شهردار ارومیه به اتفاق معاونین، با حضور در مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری ارومیه با کارمندان و مدیران آن واحد ها دیدار کرد.

تقدیر شهردار ارومیه از مدیرعامل و کارگران کارخانجات ایمن بتن شهرداری ارومیه

محمد حضرت پور  در دیدار نوروزی امروز ، از مدیرعامل و کارگران کارخانجات ایمن بتن به خاطر خودکفا و بی نیاز کردن شهرداری ارومیه درتولید  مبلمان شهری و قطعات بتنی تقدیر کرد.

بازدید شهردار ارومیه از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان

شهردار ارومیه پیش  از ظهر روز امروز از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان بازديد به عمل آورد و در جريان روند خدمت رساني به مسافران نوروزي قرار گرفت.

حضور نوروزی شهردار ارومیه درسازمان ها و مناطق شهرداری ارومیه (3)

شهردار ارومیه به اتفاق معاونین، در  نیمه اول فروردین95 با حضور در مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری ارومیه با کارمندان و مدیران آن واحد ها دیدار کرد و عید نوروز را به آنها تبریک گفت.

اظهار رضایت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا از نحوه ارائه خدمات شهرداری ارومیه به گردشگران نوروزی

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی در بازدید از ایستگاه های ارائه خدمات به گردشگران و مسافرین نوروزی در جریان آخرین اقدامات انجام شده شهرداری ارومیه قرار گرفت.

المان های نوروزی نصب شده در میادین سطح شهر ارومیه

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه گفت: سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه در استقبال از بهار طبیعت و نوروز باستانی اقدام به نصب المان های مختلف در سطح میادین و خیابان های شهر نموده است.

حضور نوروزی شهردار ارومیه در سازمان ها و مناطق شهرداری ارومیه (2) + تصاویر

به مناسبت عید نوروز، شهردار ارومیه به اتفاق معاونین، با حضور در مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری ارومیه با کارمندان و مدیران آن واحد ها دیدار کرد.

اظهار رضایت رئیس شورا از عملکرد مدیریت شهری ارومیه در سال 94

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت شهری ارومیه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و توجه به وضعیت مردم گام های خوبی برداشته و اقدامات عملی مناسبی را انجام داده است.

برگزاری مسابقه پیامکی همزمان باتوزیع 50 هزار عدد کیسه زباله در روز طبیعت

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اعلام کرد:  طبق روال سالهای گذشته، 50 هزار عدد کیسه  زباله در روز طبیعت در 9 خروجی شهر با شعار «بیایید سال جدید را باحفظ طراوت و پاکیزگی محیط زیست آغاز کنیم» توزیع می شود.

حضور نوروزی شهردار ارومیه درسازمان ها و مناطق شهرداری ارومیه (1) + تصاویر

شهردار ارومیه به اتفاق معاونین، در هشتمین روز از بهار 95 با حضور در مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری ارومیه با کارمندان و مدیران آن واحد ها دیدار کرد.

بازدید روزانه 1500 نفر از ستاد خدمات سفر نوروز 95 شهرداری ارومیه

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه اعلام کرد: در هفته اول تعطیلات نوروزی،  روزانه 1500  میهمان نوروزی  از ستاد خدمات سفر نوروز 95 شهرداری ارومیه  و ساختمان شهرداری بازدید می کنند.

اولین397398399400401402404406407408409410411انتها
دی ان ان