• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز دور جدید خط ‌کشی معابر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آغاز دور جدید خط ‌کشی معابر ارومیه

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛  علی خلیل‌وند، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه اظهار کرد:   با هدف ایمن سازی معابر شهر و در ادامه نهضت خط کشی که از اول سال جاری به راه افتاده بود، دور جدید خط کشی در منطقه 3 آغاز شده است.

 وی با بیان این که طی چند روز گذشته در 70 کیلومتر از خیابان‌های واقع در حوزه شهرداری منطقه 3، خط کشی طولی انجام شده است، افزود: در معابری چون بلوار فرهنگیان، ایثار، ولیعصر، شهریار، حیدربابای یک و 2 و خیابان‌های عارف، 24متری عباس نژاد، جمهوری، شمالی و جنوبی در شهرک فرهنگیان عملیات خط‌کشی انجام شده است.

خلیل وند اعلام کرد: به زودی در بقیه خیابان‌های حوزه شهرداری منطقه 3 نیز خط کشی‌های طولی و محل عبور عابران پیاده اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به اجرای اصلاحات هندسی معابر شهر، بیان کرد: اصلاحات هندسی معابر سطح ارومیه با هدف روان‌سازی ترافیک درحال اجراست.

 وی افزود: برای ایمن‌سازی معابر سطح شهر، معابر حادثه خیز شناسایی شده و بعد از انجام مطالعات، اصلاح هندسی روی این معابر عملیاتی می‌شود.

 خلیل‌وند، تقاطع فردوسی و بهداری، بلوار نبوت، برائتی، خیابان باقری و بدیعی، سه‌راهی شهید قلی پور و جاده سلماس را از جمله مناطقی اعلام کرد که در آن عملیات اصلاح هندسی صورت گرفته است.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه در پایان تاکید کرد: نقاط مختلف شهر نیز به وسیله این سازمان برای روان‌سازی ترافیک در حال ایمن‌سازی است.

Print
837 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان