• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آیین تجلیل از روز خبرنگار در شهرداری ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

آیین تجلیل از روز خبرنگار در شهرداری ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه در آیین تجلیل از خبرنگاران در سالن الغدیر شهرداری ارومیه، بیان کرد: بی‌شک خبرنگاران چشم تیربین و گوش شنوای مردم هستند و در این باره باید یک ارتباط دوسویه بین خبرنگاران و مردم ایجاد شود.

وی افزود: یعنی مردم مشکلات خود را به خبرنگاران گفته و آنان نیز به مسئولان انتقال دهند تا خادمان مملکت نسبت به رفع مطالبات اجتماعی مردم تلاش کنند.

وی اظهار کرد:  امروز آذربایجان‌غربی نیاز به همدلی و وفاق دارد بنابراین برای توسعه استان، دولت و ملت باید یکدل و همراه باشند و از سوی دیگر مسئولان باید از بخشی‌نگری به منظور رشد و توسعه استان پرهیز کنند.

حضرت‌پور گفت: بی‌تردید اگر نگاه در بین اصحاب رسانه این باشد که وحدت و همگرایی برای توسعه استان به وجود آورند شاهد توسعه آذربایجان‌غربی در مدت کوتاه می‌شویم.

 وی بیان کرد: بی‌شک اگر قلم و زبان خبرنگاران منجر به حل مشکلات مردم و یا با نیت خیرخواهی و توسعه استان حرکت کند در روز قیامت از اجر معنوی آن برخوردار می‌شوند.

شهردار ارومیه اظهارکرد: اما اگر این قلم‌ها در راستای دلسردی و ایجاد فضای منفی و غبارآلود در جامعه حرکت کنند باید در روز قیامت پاسخ گو باشند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مشکل کشور و استان نبود منابع مالی نیست، گفت: از شش ماه دوم سال گذشته در ارومیه شاهد رکود مطلق در بخش مسکن بودیم و علاوه بر آن با وجود اینکه درآمد شهرداری کاهش یافته اما هیچ پروژه‌ای متوقف نشده است.

شهرداری ارومیه بیان کرد: با توسعه به اینکه آذربایجان‌غربی از لحاظ درآمد سرانه رتبه 28 کشور را دارد مسئولان باید از نگاه"منیت‌گرایی"، بخشی‌نگری و نگاه دستگاهی خارج شوند.




 


 
















Print
994 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان