• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

بيست و پنجمين نشست كميته روابط عمومي شهرداري‌هاي‌ كلانشهرهاي كشور پايان يافت
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

بيست و پنجمين نشست كميته روابط عمومي شهرداري‌هاي‌ كلانشهرهاي كشور پايان يافت

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، هادي نباتي‌ن‍ژاد مدير روابط عمومي شهرداري اصفهان در آئين اختتاميه بيست و پنجمين نشست كميته روابط عمومي و امور بين‌‌الملل شهرداري‌هاي كلانشهرهاي كشور با اشاره به اينكه شهرداري اصفهان به منظور توسعه ارتباطات و ارتقاي فعاليت‌هايش به دنبال هم‌افزايي و همكاري با ديگر كلانشهرهاي كشور است، اظهار كرد: اين روند هم براي مديريت شهري و هم براي شهروندان مفيد خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه در شهرداري اصفهان اقدامات ارزنده‌اي در حال انجام است كه مي‌تواند براي ديگر كلانشهرهاي كشور الگو باشد، اضافه كرد: در اين راستا مي‌توان به ظرفيت قابل توجه رسانه‌هاي شهرداري اشاره كرد كه از آن جمله مي‌توان از سيماي شهر، صداي شهر، روزنامه اصفهان زيبا و خبرگزاري ايمنا نام برد.
آرش ظفري، معاون روابط عمومي مركز ارتباطات شهرداري تهران نيز در ادامه اين جلسه ضمن قدرداني اصفهاني‌ها در برگزاري اين دوره از نشست روابط عمومي كلان‌شهرهاي كشور گفت: محوريت اين جلسه برند، ارتباطات گردشگري و ديپلماسي شهري بود كه در نهايت و با جمع‌بندي‌هاي صورت گرفته حوزه بين‌الملل بيش از ديگر بخش‌ها مورد توجه روابط عمومي كلانشهرها قرار گرفت.
وي با اشاره به اينكه بايد همكاري‌هاي جديدي در حوزه بين‌الملل بين روابط عمومي كلانشهرها ايجاد شود، افزود: از اين رو ضروري است كه مديران روابط عمومي در هر كلانشهر از تجربيات ديگر مديران در سطح كشور بهره‌مند شوند.
معاون روابط عمومي مركز ارتباطات شهرداري تهران با اشاره به راه‌اندازي حوزه بين‌الملل در سايت دبيرخانه كلانشهرها ابراز داشت: ضروري است كه تمام اتفاقات عرصه بين‌الملل كلانشهرها در اين سايت پوشش كامل داده شود و لينك اين سايت نيز در سايت تمام شهرداري‌‌ها درج شود.
وي در ادامه با اشاره به لزوم سه كارگروه بين‌الملل، رسانه و تبليغات در زيرمجموعه روابط عمومي كلانشهرها افزود: همچنين برگزاري نشست روابط عمومي كلانشهرها به صورت فصلي و منظم بايد در دستور كار قرار گيرد.
گفتني است كه در پايان اين مراسم مصوبات بيست و پنجمين نشست كميته روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري‌هاي كلانشهرهاي كشور قرائت و به امضاي تمام مديران حاضر در اين نشست رسيد.


 

Print
709 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان