• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کار گروه تخصصی همایش مدیران ارزیابی عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری کلانشهر های کشور برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کار گروه تخصصی همایش مدیران ارزیابی عملکرد بازرسی و پاسخگویی به شکایات شهرداری کلانشهر های کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ در این کارگروه تخصصی برگزار شده توسط واحد های بازرسی کلانشهر های کشور، واحد های بازرسی شهر های تهران و شیراز با ارایه مقالاتی به ذکر تعاریفی مدنظر از بازرسی مجازی پرداختند.

بخشی از مقالات ارایه شده در کارگروه تخصصی

رشد روز افزون فناوری نوین الکترونیکی شدن امورات را به یک ضرورت اساسی در شهرها تبدیل کرده است و تمام بخش ها و سازمان های شهرداری به این ضرورت بسیار نیاز دارند .

با توجه به تنوع و گستردگی شهرداری ایجاد زیر ساخت ها جهت الکترونیکی کردن و ایجاد شهرداری الکترونیکی امری اجتناب ناپذیر شده است، لذا سیستم سنتی شهرداری پاسخگوی شهروندان نیست و بنابراین با توسعه شهر باید بخشی از امورات شهرداری به دنبال حذف مسافت های زمانی بروند و همه امورات را در قالب سیستم های الکترونیکی انجام دهند.

مزایای استفاده از فناوری نوین در ادارات و سازمان های بازرسی باعث تردد کمتر در سطح شهر و جلوگیری از ترافیک و آلودگی، یکپارچگی امور و انجام امور با کیفیت و سهولت بیشتر، افزایش نظارت به عملکرد کارکنان و بازرسان شهرداری ، پیگیری جرایم و تخلفات، حذف فاصله های مکانی و زمانی برای انجام معاملات ، سهولت ارتباط شهروندان بازرسی و کسب نتیجه مطلوب می شود.

معایب و مشکلات مجازی شدن بازرسی نیز باعث وابستگی بازرسین به فناوری های نوین ، عدم تسلط بازرسین به نحوه کار کردن با فناوری های نوین و عدم امنیت کافی در سیستم های مجازی سازمان های بزرگ می شود.

گفتنی است؛ در پایان این کار گروه تخصصی و پس ازارایه مقالات، هریک از واحد های بازرسی شهرداری کلانشهر های کشور به ارایه نقطه نظرات درباره موارد مطرح شده در کارگروه پرداختند.



Print
837 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان