• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در اریبهشت ماه صورت می گیرد؛ اجرای طرح دوام در محلات شهر ارومیه

مدیر بحران شهرداری ارومیه اعلام کرد: طرح دوم ( طرح داوطلب واکنش اضطراری) در اردیبهشت ماه با برگزاری کلاس های آموزشی در محلات شهر ارومیه اجرا می شود.

ششمین جشنواره گلها در ارومیه برگزار می شود

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه اعلام کرد: یک اردیبهشت، ششمین جشنواره گلها با حضور شهروندان و مقامات عالی استانی و شهری در پارک گوللر باغی ارومیه برگزار می شود.

جشن میلاد کوثر در فرهنگسراهای شهید مظاهری و اندیشه برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و زن، جشن میلاد بانوی دو عالم در فرهنگسراهای شهید مظاهری و اندیشه معاونت و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

در سال 94صورت گرفت؛ آموزش 9812 نفر در مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه

مدیر آموزش شهرداری گفت: در سال گذشته، در مجموع9812 نفر از کارکنان شهرداری ارومیه در طول  بيش از 181 هزار ساعت، آموزش دیدند.

جابه جایی 210000 مسافر نوروزی از پایانه های مسافربري شهر ارومیه

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری  ارومیه گفت:  از 28  اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه، حدود 210 هزار نفر مسافر از طریق پایانه های مسافربری ارومیه  جابه جا شدند.

رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات نوروزی شهرداری ارومیه

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه از میزان رضایتمندی بالای  گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات نوروزی شهرداری ارومیه خبر داد. 

دیدار نوروزی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری ارومیه با اعضای شورای اسلامی شهر

 به مناسبت آغاز سال نو،  شهردار، معاونین و مدیران شهرداری ارومیه با اعضای شورای اسلامی شهر در محل سالن جلسات شوری اسلامی شهر ارومیه دیدار کرد .

شهردار ارومیه در دیدار نوروزی عنوان کرد: توسعه و آبادانی ارومیه، نتیجه تعامل شورای اسلامی شهر با شهرداری و شهروندان / تشکیل ستاد مقاومتی و فاطمی در شهرداری ارومیه

شهردار ارومیه در دیدار نوروزی  با اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، توسعه و آبادانی ارومیه را، نتیجه تعامل شورای اسلامی شهر با شهرداری و شهروندان دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در دیدار نوروزی: شهرداری ارومیه کارنامه درخشانی دارد

رئیس شورای اسلامی  شهر ارومیه در دیدا ر نوروزی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری ارومیه با اعضای شورای اسلامی  گفت: شهرداری ارومیه در سه سال اخیر کارنامه‌ درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

حضور نوروزی شهردار ارومیه در سازمان ها و مناطق شهرداری ارومیه (2) + تصاویر

به مناسبت عید نوروز، شهردار ارومیه به اتفاق معاونین، با حضور در مناطق، سازمان ها و معاونت های شهرداری ارومیه با کارمندان و مدیران آن واحد ها دیدار کرد.

اظهار رضایت رئیس شورا از عملکرد مدیریت شهری ارومیه در سال 94

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت شهری ارومیه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و توجه به وضعیت مردم گام های خوبی برداشته و اقدامات عملی مناسبی را انجام داده است.

برگزاری مسابقه پیامکی همزمان باتوزیع 50 هزار عدد کیسه زباله در روز طبیعت

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اعلام کرد:  طبق روال سالهای گذشته، 50 هزار عدد کیسه  زباله در روز طبیعت در 9 خروجی شهر با شعار «بیایید سال جدید را باحفظ طراوت و پاکیزگی محیط زیست آغاز کنیم» توزیع می شود.

زیبایی های ارومیه مسافران را مجذوب می کند/ معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی ارومیه

ارومیه یکی از شهرهای قدیمی ایران است، این شهر در جلگه وسیع و سرسبزی که اطراف آن تا کیلومترها پوشیده از باغات انگور و سیب و مزرعه می باشد، قرار دارد.این شهر به علت آب و هوای معتدل و داشتن مناظر زیبا، یکی از شهرهای توریستی کشور است.ارومیه تنوع مذهبی بسیاری دارد از جمله شیعه، سنی، یهودی، آشوری و ارمنی که در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی می...

شهردار ارومیه در دیدار نوروزی با کارکنان شهرداری ارومیه خبرداد: رضایت مندی 83 درصدی شهروندان از عملکرد شهرداری ارومیه در سال 94

به مناسبت عید نوروز، شهردار ارومیه با مدیران و پرسنل مجموعه بزرگ شهرداری در نمازخانه مرکزی دیدار کرد .

اولین365366367368369370372374375376377378379انتها
دی ان ان