• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در اریبهشت ماه صورت می گیرد؛ اجرای طرح دوام در محلات شهر ارومیه

مدیر بحران شهرداری ارومیه اعلام کرد: طرح دوم ( طرح داوطلب واکنش اضطراری) در اردیبهشت ماه با برگزاری کلاس های آموزشی در محلات شهر ارومیه اجرا می شود.

شرایط به کارگیری مشمولان نظام وظیفه در نهادهای غیرنظامی مشخص شد

نمایندگان مردم در خانه ملت شرایط به کارگیری مشمولان نظام وظیفه را در دولت، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، نهادهای عمومی غیردولتی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی دولتی و غیردولتی و فدراسیون‌های ورزشی و واحدهای تولیدی را مشخص کردند.

ششمین جشنواره گلها در ارومیه برگزار می شود

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه اعلام کرد: یک اردیبهشت، ششمین جشنواره گلها با حضور شهروندان و مقامات عالی استانی و شهری در پارک گوللر باغی ارومیه برگزار می شود.

با هدف روان ﺳـﺎزي ﺟﺮﻳﺎن ﺗﺮاﻓﻴﻚ انجام می شود؛ اصلاح هندسی و ایجاد میدان در تقاطع بهداری به گلباد

معاون اجرائی وعمرانی شهرداری منطقه یک گفت:  عملیات عمرانی شهرداری منطقه یک در سال 95 شتاب بیشتری می گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر: جلب رضایت شهروندان؛ مهمترین دلیل اجرای پروژه های فاخر در شهر ارومیه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ازمهمترین  اهداف اجرای پروژه های فاخر در شهر؛ آبادانی و انتفاع شهر، مهیا کردن زمینه رفاه و  نیز جلب رضايت شهروندان نجیب ارومیه و ارائه خدمات ماندگار است.

درخواست حضرت پور از رسانه ها برای کمک به روند جذب توریست و سرمایه گذاری در ارومیه

شهردار ارومیه از رسانه ها در خواست کرد که آرامش را به مردم هدیه دهند، از رفتارهای بی منطق و تخریبی خودداری کنند، و به جذب توریسم و سرمایه گذاری  در ارومیه کمک کنند.  

جشن میلاد کوثر در فرهنگسراهای شهید مظاهری و اندیشه برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و زن، جشن میلاد بانوی دو عالم در فرهنگسراهای شهید مظاهری و اندیشه معاونت و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

تجلیل هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه از شهردار ارومیه

در دیدار نوروزی شهردار ارومیه با تجلیل هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه از تلاشهای محمد حضرت پور در تعامل سازنده با بخش خصوصی تجلیل شد.

نشست صمیمی شهردار با نمازگزاران در مصلای امام خمینی ارومیه

درادامه نشست های مدیران و مسئولین نهاد ها و ادارات مختلف در مصلای  امام خمینی ارومیه ، جمعه این هفته، شهردار ارومیه میزبان نمازگزاران خواهد بود.

در سال 94صورت گرفت؛ آموزش 9812 نفر در مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه

مدیر آموزش شهرداری گفت: در سال گذشته، در مجموع9812 نفر از کارکنان شهرداری ارومیه در طول  بيش از 181 هزار ساعت، آموزش دیدند.

دعوت از معصومه اسماعیلی، والیبالیست شهرداری ارومیه به اردوی تیم ملی

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر، از معصومه اسماعیلی، بازیکن شهرداری  ارومیه  برای حضور در اردوی آمادگی این تیم دعوت کرد.

جابه جایی 210000 مسافر نوروزی از پایانه های مسافربري شهر ارومیه

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری  ارومیه گفت:  از 28  اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه، حدود 210 هزار نفر مسافر از طریق پایانه های مسافربری ارومیه  جابه جا شدند.

رضایتمندی گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات نوروزی شهرداری ارومیه

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه از میزان رضایتمندی بالای  گردشگران و مسافران نوروزی از خدمات نوروزی شهرداری ارومیه خبر داد. 

موافقت مجلس با انتشار اوراق مالی توسط شهرداری ها برای تامین منابع ارزی طرح‌های سرمایه‌گذاری

نمایندگان مردم در خانه ملت به شرکت‌های دولتی و شهرداری‌ها اجازه دادند در راستای تامین منابع ارزی طرح‌های سرمایه‌گذاری خود با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پس از تایید وزارت اقتصاد، اقدام به انتشار اوراق مالی کنند.


دیدار نوروزی شهردار، معاونین و مدیران شهرداری ارومیه با اعضای شورای اسلامی شهر

 به مناسبت آغاز سال نو،  شهردار، معاونین و مدیران شهرداری ارومیه با اعضای شورای اسلامی شهر در محل سالن جلسات شوری اسلامی شهر ارومیه دیدار کرد .

اولین398399400401402403405407408409410411412انتها
دی ان ان