• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دوره آموزشی خبرنویسی در روابط عمومی برگزار شد

دوره آموزشی خبرنویسی در روابط عمومی با هدف ارتقاء سطح نگارش خبر و اطلاع‌رسانی با حضور مدیران و کارشناسان امور ارتباطات کلیه معاونت‌ها، مناطق  و سازمان‌های شهرداری ارومیه در محل آموزشگاه جهاد دانشگاهی برگزار شد.
 

تداوم روند عملیات اجرایی در پروژه زیرگذر شورا_ شهید بهشتی

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام یافته و تلاشهای بی‌وقفه ارکان ساخت پروژه زیرگذر شورا شهید بهشتی از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.
 

برگزاری دوره آموزشی تشریح موضوع ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی

دوره آموزشی تشریح موضوع ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی بصورت استانی و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان مرتبط با این قانون شاغل در شهرداری ارومیه برگزار شد.

احد عباس‌زاده سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه شد

بر اساس حکم انتصاب صادره از سوی دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه، احد عباس‌زاده به عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه منصوب شد.

برگزاری دوره آموزشی روشنایی شهر و نقش نور در زیبایی فضاهای شهری

دوره آموزشی روشنایی شهر و نقش نور در زیبایی فضاهای شهری با حضور جمعی از کارشناسان خدمات شهری، شهرسازی و عمرانی شهرداری ارومیه برگزار شد.
 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی منصوب شد

آیین تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی با حضور مشاور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، بازرس کل آذربایجان‌غربی، فرماندار همچنین شهردار ارومیه برگزار شد.

ورودی جاده سلماس تسطیح و نخاله‌برداری شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با هدف ساماندهی ورودی‌های شهر، قطعات خالی جاده سلماس از سوی اداره ماشین‌آلات و با مشارکت عوامل اجرایی ناحیه۲ سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تسطیح و نخاله‌برداری شد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نقش‌ها و وظایف مهندسین ناظر

دوره آموزشی آشنایی با نقش‌ها و وظایف مهندسین ناظر بصورت استانی و با حضور ۴۲ نفر از کارشناسان و مسئولین دفاتر فنی و شهرسازی شهرداری‌های شهرهای آذربایجان‌غربی در محل دانشگاه آزاد برگزار شد.
 

دوره آموزشی آشنایی با تجارب جهانی در حوزه فرهنگ و مدیریت فرهنگی برگزار شد

دوره آموزشی استانی تجارب جهانی در حوزه فرهنگ و مدیریت فرهنگی با حضور کارشناسان و مدیران فرهنگی شهرداری ارومیه در محل ساختمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
 

دیدار چهره به چهره شهردار ارومیه با شهروندان برگزار شد

بر اساس برنامه و روال همیشگی، دیدار چهره به چهره دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه ظهر امروز دوشنبه ۶ آذرماه با حضور جمعی از شهروندان در سالن جلسات شهرداری مرکزی برگزار شد.

پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه به ارزش بالغ بر ۶۶۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته بسیج مستضعفان، بخشی از پروژه‌‌های شهرداری ارومیه به ارزش بالغ بر ۶۶۴۰ میلیارد ریال افتتاح    و به بهره‌برداری رسید.

اولین45678911131415161718انتها
دی ان ان