• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

یوسفی: تراویسا سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه شد/بودجه باشگاه 12 میلیارد تومان است

اولین نشست خبری مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه عصر امروز سه شنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

مغازه های پایانه مسافربری غرب اروميه در آستانه بهره برداري است

مدیر عامل سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري اروميه اعلام كرد: پروژه مغازه های پایانه مسافربری غرب اروميه در آستانه بهره برداري است.

شهرداريها بايد از سازماني خدمات محور به نهادي اجتماعي و فرهنگي تبديل شوند

قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با توجه به انتظارات شهروندان از مجریان اداره شهر، امروزه شهرداریها باید تلاش کنند از یک سازمان خدمات محور به یک نهاد اجتماعی و فرهنگی تبدیل شوند،

در زمان بروز پدیده "گردوغبار" چه باید کرد؟ + تصاویر گردو غبار ارومیه

پدیده گردوغبار رویدادی طبیعی است و در بخش هایی از جهان که دارای مناطق خشک و بیابانی وسیع هستند ایجاد می شود. این پدیده که کیفیت هوا و عمق دید را کاهش می دهد می تواند اثرات سویی بر سلامت انسان به خصوص افراد دارای مشکلات تنفسی داشته باشد.

شهردار ارومیه در تشریح برنامه های سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" مطرح کرد: 22 برنامه عملی شهرداری ارومیه برای رونق اقتصادی شهر

حضرت پور از 22 برنامه عملی شهرداری ارومیه برای رونق اقتصادی شهر در روزهای آغازین سال" اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" خبر داد.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام دستور کار امسال مدیریت شهری ارومیه

سید هادی ذاکر، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی از مهم ترین اولویت‌های کاری شورای اسلامی شهر در سال جاری است.

تجهیز شدن تقاطع غیرهمسطح شهیدلر کورپوسی به تجهیزات ایمنی و ترافیکی

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه گفت:  تقاطع غیرهمسطح  شهیدلر کورپوسی به انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی مجهز شد .

شهردار ارومیه: کتابخانه‌های محلات به منظور تبدیل ارومیه به شهر فرهنگی احداث مي شود

شهردار ارومیه از احداث کتابخانه‌های محلات در ارومیه خبر داد و گفت: بنا داریم ارومیه را در سال 1404 به یک شهر فرهنگی تبدیل کنیم.

قرارداد راه اندازي كارخانه توليد برق از زباله هاي شهري اروميه به امضا رسيد/تولید برق از سوزاندن زباله خشک و تر برای اولین بار در ارومیه

قرارداد راه اندازي كارخانه توليد برق از زباله هاي شهري اروميه با حضور شهردار اروميه و سرمايه گذاران شركت YILMAZER (يلمازر) كشور تركيه  در محل دفتر شهردار اروميه به امضا رسيد.

در ادامه فعالیت های فرهنگی شهرداری ارومیه؛ فرهنگسرای حاجی پیرلو شروع به کار کرد

به گزارش  روابط عمومی شهرداری ارومیه ؛ با حضور شهردار ارومیه و اعضای شورای شهر، در ادامه فعالیت های فرهنگی شهردایر ارومیه، فرهنگسرای حاجی پیرلو با مساحت 500 متر و هزینه کرد یک میلیارد و 100 میلیون تومان افتتاح شد.

اولین360361362363364365367369370371372373374انتها
دی ان ان