• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دوره آموزشی نرم‌افزار خزانه‌داری و بودجه و اعتبارات شهرداری ارومیه برگزار شد

دوره آموزشی نرم‌افزار خزانه‌داری همچنین  بودجه و اعتبارات  شهرداری ارومیه در محل مرکز علمی و کاربردی این شهرداری برگزار شد.

معابر مناطق پنجگانه ارومیه در حال زیرسازی است

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: در تداوم ساماندهی معابر مناطق پنجگانه کلانشهر ارومیه، عملیات اجرایی زیرسازی و آماده‌سازی در این معابر در حال انجام است.

سومین ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره شهروندان با شهردار کلانشهر ارومیه در سال ۱۴۰۲ برگزار شد

با هدف رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان، دیدار چهره به چهره شهردار کلانشهر ارومیه، دوشنبه این هفته نیز در محل سالن جلسات شهید سلیمانی این شهرداری تشکیل یافت.

اصلاح هندسی تقاطع خیابان پرستو با بلوار شهید آبشناسان

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: عملیات اجرایی خاکبرداری و اصلاح هندسی تقاطع خیابان پرستو با بلوار شهید آبشناسان در منطقه یک شهری در حال اجرا است.

جلسه هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان‌غربی برگزار شد

با حضورشهردار کلانشهر ارومیه؛ جلسه هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

اجرای عملیات مرمت آسفالت معابر منطقه یک شهرداری ارومیه

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: عملیات اجرایی مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر سطح منطقه یک شهری در حال اجرا است.
 

برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت عید سعید فطر در مصلی امام خمینی(ره)

به مناسبت عید سعید فطر به همت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کلانشهر ارومیه ایستگاه صلواتی در مصلی امام خمینی(ره) برپا و شربت و شیرینی در بین نمازگزاران نماز عید فطر پخش شد.

خدمات‌دهی رایگان اتوبوس‌های شهری ارومیه به نمازگزاران روز عید فطر

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: ۵۵ دستگاه اتوبوس شهری به منظور انجام خدمات ایاب و ذهاب نمازگزاران بصورت رایگان در روز عید سعید فطر فعالیت خواهند داشت.

فضای گوللرباغی با ۲۰۰ هزار بوته انواع گل عطرآگین شده است

رییس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات کاشت گل‌های فصلی و متناسب با شرایط آب و هوایی ارومیه در قالب فرش گل‌ها همچنین قطعات تکه‌ای گلکاری در بوستان گوللر باغی در حال اجرا است.
 

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش دیدار و گفتگو کردند

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش دیدار و گفتگو کردند.

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره شهروندان با شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد

 شهردار کلانشهر ارومیه دوشنبه این هفته در دیدار با شهروندان ساکن در مناطق ۵گانه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و دستورات لازم را جهت حل موضوعات مطروحه صادر کرد.

اجرای عملیات ساماندهی پیاده‌راه‌های خیابان سروستان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: با هدف خدمات‌رسانی به شهروندان و ایجاد منظر مناسب بصری، عملیات ساماندهی پیاده‌راه‌های خیابان سروستان در سطح حوزه شهرداری منطقه یک در حال اجرا است.

آغاز ساماندهی رفیوژ میانی خیابان شهید حسین‌زاده

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی زیرسازی رفیوژ میانی خیابان شهید حسین‌زاده واقع در حوزه منطقه سه شهرداری آغاز شده است.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تفکیک زباله از مبدا در فرهنگسراهای سطح شهر ارومیه

با آغاز سال جدید، معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با مشارکت فرهنگسراهای سطح شهر اقدام به برگزاری کارگاه‌های متنوع آموزشی کرده است.

اولین32333435363739414243444546انتها
دی ان ان