• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جلسه هماهنگی نظارت و پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز شهری برگزار شد

جلسه هماهنگی نظارت و پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز شهری با حضور دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه در محل سالن جلسات شهید سلیمانی شهرداری مرکزی تشکیل یافت.

آغاز عملیات پخش آسفالت در رفیوژ میانی خیابان شهید اسماعیل‌زاده

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: هم اینک عملیات پخش آسفالت در رفیوژ میانی خیابان شهید اسماعیل‌زاده واقع در حوزه شهرداری منطقه دو آغاز شده است.

ساماندهی معابر منطقه یک شهری همچنان ادامه دارد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: در راستای ارائه خدمات عمرانی مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنان، عملیات اجرایی زیرسازی و ساماندهی معابر خیابان بهارستان در حوزه منطقه یک شهری در حال اجرا است.

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره شهروندان با شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد

در تداوم دیدارهای مردمی، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه با تعدادی از شهروندان در محل سالن جلسات شهید سلیمانی این شهرداری دیدار و گفتگو کرد.

برگزاری دوره‌های آموزشی فاز سوم سامانه شهر صد در مناطق دو و سه شهرداری ارومیه

دوره‌های آموزشی فاز سوم سامانه شهر صد در مناطق دو و سه شهری از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها برگزار شد

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها، مراسم گرامیداشت این روز با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین اعضای شورای اسلامی استان آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه برگزار شد.

عملیات اجرایی زیرسازی در منشعبات خیابان شهید دین‌پرست

رئیس سازمان عمران و باز‌آفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: عملیات اجرایی زیر‌سازی در منشعبات خیابان شهید دین‌پرست در منطقه دو شهری در حال اجرا است.

یازدهمین جشنواره گلها برگزار می‌‍‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: یازدهمین جشنواره گلها با هدف غنی سازی اوقات فراغت خانواده‌ها، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش سرانه فضای سبز در بوستان گوللر باغی ارومیه برگزار می‌شود.

بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه از روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر ارومیه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه از روند عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر ارومیه بازدید کردند.

تداوم عملیات اجرایی مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر مناطق 5گانه ارومیه

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: عملیات مرمت و لکه‌گیری آسفالت  معابر مناطق 5گانه با هدف هدف تسهیل در عبور و مرور شهری، ارتقاء سطح کیفی خدمات و رفاه شهروندی در حال انجام است.

خیابان‌های استاد شهریار، شهید حججی، شهید زیباسرشت و شهرک فرهنگیان خط‌کشی شد

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: در تداوم عملیات خط‌کشی محوری در معابر مناطق ۵گانه، خیابان‌های استاد شهریار، شهید حججی، زیباسرشت و شهرک فرهنگیان خط‌کشی شد.

اجرایی شدن فاز سوم سامانه شهر صد با محوریت اجرای الکترونیکی احکام ماده ۱۰۰

 در راستای بهره‌‍مندی شهروندان از خدمات الکترونیکی و توسعه این خدمات در حوزه آرا ماده ۱۰۰، فاز سوم سامانه شهر صد با محوریت اجرای الکترونیکی احکام ماده ۱۰۰ در تمامی مناطق پنج‌گانه شهرداری وارد فاز اجرایی می‌شود.
 

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) در یک ارتباط مستقیم با مردم پاسخگوی مطالبات و مسایل آنها شدند

در آستانه روز ملی شوراها؛ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) در یک ارتباط مستقیم با مردم  پاسخگوی مطالبات و مسایل آنها شدند.

اولین31323334353638404142434445انتها
دی ان ان