• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طرح مرمت و آسفالت معابر مناطق ۵گانه شهر ارومیه آغاز شد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه از اجرای طرح مرمت و آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر در آستانه آغاز سال جدید خبر داد.

بوستان جویزلی‌باغ در محله دیگاله ارومیه به بهره‌برداری رسید

بوستان جویزلی‌باغ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کلانشهر ارومیه، جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و شهروندان ساکن در محله دیگاله ارومیه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری ارومیه در آماده باش کامل است

رئيس سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری اروميه گفت: ايستگاه‌های آتش‌نشانی در شب چهارشنبه‌ آخر سال برای حفظ ايمنی شهروندان و جلوگيری از حوادث احتمالی در آماده باش کامل است.

عملیات خط‌کشی محوری معابر سطح شهر ارومیه در حال اجرا است

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: در استقبال از بهار ۱۴۰۲، عملیات خط‌کشی محوری معابر سطح شهر ارومیه در حال اجرا است.

نوبت دوم آزمون دوره‌های آموزشی غیر حضوری کارکنان شهرداری‌های استان آذربایجان‌غربی برگزار شد

نوبت دوم آزمون دوره‌های آموزشی غیر حضوری کارکنان شهرداری‌های استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

ورودی‌های سطح شهر ارومیه در حال ایمن‌سازی است

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: در راستای استقبال از بهار و ایمن‌سازی ورودی‌های سطح شهر، عملیات نصب و نوسازی تجهیزات ترافیکی اعم از استوانه، بشکه‌های ترافیکی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در حال اجرا است.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان همچنین شورای عالی ورزش استان آذربایجان‌غربی برگزار شد

پنجمین جلسه مشترک ستاد ساماندهی امور جوانان همچنین شورای عالی ورزش استان به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی و با حضور دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد.

آیین رونمایی از اتوبوس‌های جدید و بازسازی شده ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه برگزار شد

در آستانه خجسته سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت؛ آیین رونمایی از اتوبوس‌های جدید و بازسازی شده ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه برگزار شد.

لزوم تسهیل و تسریع در ارایه خدمات به شهروندان با رعایت اصل تکریم ارباب رجوع

شهردار کلانشهر ارومیه صبح امروز با حضور در منطقه چهار شهرداری، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف از نزدیک با مدیران و کارکنان این منطقه به گفتگو پرداخت.

بازبینی طرح میدان امام با محوریت احیای گذرها و بناهای تاریخی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت

در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهر ارومیه، بازبینی طرح میدان امام با محوریت احیای گذرها و بناهای تاریخی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تداوم اجرای عملیات ساماندهی منشعبات خیابان آب

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلانشهر ارومیه گفت: در تداوم ساماندهی معابر منطقه پنج شهری، عملیات آماده‌سازی و ساماندهی خیابان آب این منطقه در حال اجرا است.

نهال رایگان بین شهروندان توزیع می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: ۱۰۰ هزار اصله درخت و درختچه به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با هدف مشارکت شهروندان در توسعه فضای سبز شهری توزیع می‌شود.
 

جلسه شورای راهبری ترافیک و هماهنگی خدمات سفر استان آذربایجان‌غربی برگزار شد

جلسه شورای راهبری ترافیک و هماهنگی خدمات سفر استان آذربایجان‌غربی با حضور شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد.

جلسه صحن شورای اسلامی شهر با حضور شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد

یکصد و چهل و هشتمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر به ریاست نقی کریمی رئیس شورا و با حضور اعضای شورا و دکتر حسین مهدی‌زاده  شهردار کلانشهر ارومیه  برگزار شد .

عیدی پایان سال کلیه کارکنان شاغل و بازنشستگان مجموعه مدیریت شهری ارومیه به حسابشان واریز شد

بنا بر اعلام معاونت مالی و اقتصادی شهرداری کلانشهر ارومیه، عیدی پایان سال کلیه کارکنان شاغل در معاونت‌ها، مناطق۵ گانه، سازمان‌ها و واحدهای تابعه این شهرداری به حساب آنان واریز شد.

عملیات اجرایی کاشت نهال‌ در سطح شهر ارومیه آغاز شد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: با هدف توسعه و افزایش سرانه فضای سبز همچنین ارتقاء و زیباسازی منظر شهر، عملیات کاشت نهال در معابر مناطق ۵ گانه شهری آغاز شده است.

معابر شهر ارومیه به گل‌های بنفشه مزین می‌شود

در استقبال از بهار ۱۴۰۲ و به منظور ایجاد فضایی دلپذیر و با طراوت برای شهروندان و مسافران نوروزی، عملیات اجرایی کاشت بنفشه در معابر مناطق۵گانه آغاز شده و هم اینک در حال انجام است.

اولین38394041424345474849505152انتها
دی ان ان