• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عضو شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه از پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی بازدید کردند

عضو شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه طی امروز ۱۶ شهریور ماه با حضور در محل دوربرگردان غیرهمسطح المهدی از این پروژه بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند.

تداوم خدمات‌رسانی شهرداری کلانشهر ارومیه در پایانه مرزی تمرچین

با نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، خدمات‌رسانی شهرداری کلانشهر ارومیه به زائرین اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین همچنان ادامه دارد.

بلوار والفجر و خیابان‌های سروستان و مهستان بعد از اتمام عملیات آسفالت رویه خط‌کشی شد

رییس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی خط‌کشی محوری در بلوار والفجر، خیابان‌های مهستان و سروستان با پایان عملیات آسفالت رویه انجام شد.

سامانه گردآوری آمار و تحلیل اطلاعات همتا راه‌اندازی شد

با تلاش کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه سامانه گردآوری آمار و تحلیل اطلاعات همتا راه‌اندازی و به معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی این شهرداری ارایه شد.

دو بوستان محله‌ای جدید در سطح منطقه پنج ارومیه احداث می‌شود

مدیر شهرداری منطقه ۵ ارومیه با اشاره به احداث دو بوستان محله‌ای در محدوده شهرداری منطقه پنج، گفت: این بوستان‌ها در دو محله دیزج سیاوش و گلشهر واقع شده‌اند که مراحل اجرایی آنها آغاز شده است.

بازدید شبانه رییس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه از پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی

 رییس کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر همچنین شهردار کلانشهر ارومیه از روند عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان غیرهمسطح المهدی بازدید کردند. 

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه از روند خدمات‌رسانی مجموعه مدیریت شهری ارومیه در مرز تمرچین

ظهر امروز، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه از روند خدمات‌رسانی مجموعه مدیریت شهری ارومیه در مرز تمرچین بازدید کردند.

برپایی میز خدمت شهرداری ارومیه در مصلی امام خمینی(ره)

 بمناسبت گرامیداشت هفته دولت، میز خدمت با حضور مدیران شهرداری ارومیه همچنین سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان به منظور رسیدگی به امورات و مشکلات مردمی در محل مصلی برپا شد.

آتش انبار علوفه مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: انبار علوفه‌ای در روستای مرادعلی سفلی که با نزدیک ترین ایستگاه آتش‌نشانی ۲۳ کیلومتر فاصله داشت با تلاش چهار ساعته آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

راه‌اندازی امضای دیجیتال جهت انتقال وجه از حساب‌های شهرداری ارومیه/تمامی رویدادهای مالی ثبت و قابل گزارش‌گیری می‌شوند

امضای دیجیتال جهت انتقال وجه از حساب‌های شهرداری ارومیه با تلاش کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و پیگیری معاونت مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه راه‌اندازی شد.
 

روند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان تسریع می‌یابد

در جلسه مشترک با حضور رییس بنیاد تعاون ناجا، مدیرعامل شرکت عمران و تولیدی نیرو، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر ارومیه موضوعات مرتبط با پل آذربایجان بررسی شد.

اولین14151617181921232425262728انتها
دی ان ان