• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

برگزاری همایش پیاده روی و دوچرخه سواری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

همایش پیاده روی و دوچرخه سواری به مناسبت ایام الله دهه فجر توسط شهرداری ارومیه و همکاری قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش و هیأت ورزش های سه گانه استان برگزار شد.

افتتاح استراحتگاه مسافر و اتاق مادر و کودک سازمان پایانه های مسافربری به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه ازایجاد اتاق مادر و کودک و استراحتگاه مسافر در پایانه مسافربری شهیدان کاملی خبر داد.

به مناسبت ایام الله دهه فجر؛ اولین دفتر نوسازی نمونه محله افتتاح می شود

به مناسبت ایام الله دهه فجر، اولین دفتر نوسازی نمونه محله با حضور مسئولین استانی و شهری در خیابان شهید باکری ارومیه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه خبر داد: بهره برداری از 2 میلیون و 710 مترمربع آسفالت معابر در ایام الله دهه فجر

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه اعلام کرد: تقاطع غیرهم سطح ابوذر با 9 حرکت ترافیکی و با صرف بیش از 81 میلیارد و  100میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

جلسه هماهنگی شرکت در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریهای سراسر کشور

جلسه هماهنگی شرکت در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریهای سراسر کشور در شهرداری ارومیه با حضور معاونان شهردار و مدیر روابط عمومی برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه: واگذاری خدمات آب و برق و گاز برای شهرک شاهد هیچ منع قانونی ندارد

ساکنین شهرک والدین شاهد حضور شورای شهر و خواستار رسیدگی به مشکلات آنها و ارائه خدمات آب،برق و گاز از شرکتهای خدمات رسان در استان را شدند.

بررسی بودجه پیشنهادی سازمان آمار و فناوری در کمیسیون عمران و برنامه ریزی

جلسه کمیسیون عمران و بر نامه ریزیی و حمل و نقل با حضور رییس شورا ،اعضای کمیسیون ،مدیر مالی شهرداری و مدیر برنامه ریزی شهرداری ارومیه با ریاست رییس کمیسیون دکتر محمدی در خصوص بررسی بودجه پیشنهادی سازمان آمارو فناوری شهردار ارومیه برگزار شد.

تغییر نام بلوار خاتم الانبیا به خاتم الانبیا محمد رسول الله (ص)

مراسم تغییر نام بلوار خاتم الانبیای ارومیه به خاتم الانبیای محمد رسوال الله (ص) با حضور اعضای شورای اسلامی و شهردار ارومیه برگزار شد.

با حضور شهردار ارومیه برگزار شد: مراسم رونمایی از ماکت هواپیمای حامل امام (ره)

مراسم رونمایی از ماکت هواپیمای حامل امام خمینی (ره) در برابر شهرداری ارومیه با حضور رئیس شورای اسلامی و شهردار ارومیه و مسولین استانی و محلی برگزار شد.

پیام شهردار ارومیه به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

12 بهمن طلیعه نویی در تاریخ انقلاب اسلامی است که نشان داد ملت ایران با تأسی از آموزه های دینی خود، راهی جز برقراری حکومت اسلامی را برای صلاح و فلاح دنیا و آخرت خود نمی بینند و در این راه تا پای جان ایستادگی می کند.

اولین399400401402403404406408409410411412413انتها
دی ان ان