• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تولید 14 نرم افزار ویژه حوزه های مختلف شهرداری ارومیه به منظور تسهیل در امور شهروندان

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات، مهندس یاسر اسدپور گفت: در 8 ماه نخست امسال، 14 نرم افزار در حوزه های مختلف شهرداری ارومیه تولید شده است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه: قریب به 9 هزار وانت بار شهرارومیه ساماندهی شد

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از ساماندهی 8 هزار و 900 وانت بار شهر ارومیه خبر داد.

یادداشت/کمبود فضاهای فرهنگی و هنری، خلاء عرصه فرهنگ ارومیه است

خدمات اولیه شهری نیاز شهر است اما نباید به اصلی ترین پایه توسعه و پیشرفت تبدیل شود چرا که توسعه شهر و آبادانی یک منطقه تنها اقدامات عمرانی نیست بلکه ترویج هنر و فرهنگ و فراهم کردن شرایط بهره گیری این حوزه از جوانان و مردم ضمن آرامش و جلوگیری از معضلات و آسیب های اجتماعی زمینه ساز توسعه و پیشرفت و ارتقاء همه بخش ها می شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: راه اندازی سرای محلات در ارومیه

 دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه از راه اندازی سرای محلات در ارومیه به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین شهروندان در سال 94 خبر داد.

شهردار ارومیه: رضایت مردم مهمترین موضوع در انتقال سعید معروف است

علاقه مندی مردم شهر ارومیه به رشته والیبال همواره وجود داشته و در سال های اخیر هم که شاهد پیشرفت والیبال هستیم، این علاقه همچنان قابل لمس است. حضور چندین بازیکن ارومیه ای در تیم ملی کشورمان سند محکمی بر این مدعاست که براستی نام «شهر عشاق والیبال» برازنده ارومیه است.

حضور پرشور کارکنان شهرداری ارومیه در عزاداری شهادت امام رضا (ع)

هیات عزاداران محبان محسن بن علی (ع) شهرداری ارومیه، مدیران، معاونان، شهرداران مناطق، کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه در مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) شرکت کردند.

به مناسبت شب یلدا انجام شد؛ دیدار شهردار ارومیه با کودکان بی سرپرست

به مناسبت شب یلدا، مهندس محمد حضرت پور شهردار ارومیه به همراه معاون اداری مالی شهرداری ارومیه در جمع کودکان بی سرپرست موسسات خیریه امید گلستان، صالحین، حامی، هانیه 1 و 2 و مهرسرا حضور یافت.

گزارش/ زمستان و مديريت شهري ارومیه

زمستان فصل زیبایی است؛ فصل بارش برف و سفید پوش شدن زمین. اما این فصل، دردسرهایی هم به همراه دارد؛ با آغاز بارش ها و نشستن اولین برف بر بام خانه های شهروندان و گرایش هوا به سردی، روند عادی زندگی شهر نشینی مختل می شود.

یادداشت/ طراحی مدل محرک رشد و تعالی سازمانی شهرداری ارومیه/ مهندس حسین دوستی، معاون برنامه ریزی شهرداری ارومیه

طراحی مدل رشد و تعالی سازمانی شهرداری ارومیه بعنوان یکی از برنامه های اصلی حوزه معاونت برنامه ریزی از چندی پیش در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس ارائه توضیحاتی در این خصوص لازم به نظر می‌رسد.

/یادداشت رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه/ توجه جدی مسئولین نسبت به مناسب سازی محیط شهری برای معلولین

محیط شهری، فضای زندگی روزمره شهروندان است که هر روز به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه در طول راه، ادراک می شود. محیط شهری باید توانایی ها و پذیرش افراد و تامین خدمات رفاهی به کلیه اقشار جامعه را دارا باشد، در غیر اینصورت می توان گفت محیط نامناسب بوده و می بایست نسبت به مناسب سازی آن اقدام کرد. از طریق مناسب سازی محیط شهری کلیه افراد جامعه امکان...

به مناسبت گرامیداشت روز حمل و نقل؛ رژه نمادین ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری ارومیه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت روز حمل و نقل، رژه نمادین ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری ارومیه برگزار شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی ارومیه: آموزش محله‌ای در سازمان آتش نشانی ارومیه انجام شد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: امسال اولویت سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه آموزش شهروندان به صورت محله محوری است.

اولین404405406407408409411413414415416417418انتها
دی ان ان