• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از دستاوردهای محققین و مخترعین شهر ارومیه بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه: در بازدیدی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، دکتر بهادری معاونت عمرانی استاندار و حضرت پور شهردار ارومیه و تنی چند از مسئولین شهری و استانی برگزار شد از موتور هواپیمای کاملاً بومی که توسط محققین و مخترعین ارومیه ایی گروه دانش بنیان تحقیقاتی صنعتی مبیّن طراحی و ساخته شده بود، رونمایی گردید.

رییس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی: راه‌اندازی سیستم حمل‌ و نقل ریلی ارومیه توسط آلمانی‌ها

رییس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: یک شرکت آلمانی در مدت دو سال و نیم سیستم حمل‌ونقل ریلی ارومیه را مطالعه و راه‌اندازی می‌کند. 

آغاز بررسی طرح و نقشه اجرایی میدان امام خمینی (ره) در شورای اسلامی شهر ارومیه

بررسی مطالعات طرح پیشنهادی مشاور سرمایه گذار پروژه میدان امام خمینی (ره) با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در صحن شورا برگزار شد.

نصب بیش از 1300 تابلو در معابر عمومی؛ عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه در سال 93

سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه، در شش ماهه نخست سال جاری با نصب 1355 تابلو در معابر عمومی گام مؤثری در ارائه خدمات به مردم برای دسترسی به نشانیهای مورد نظر خود برداشته است.

با حضور معاون عمرانی استاندار و شهردار ارومیه برگزار می شود/ جلسه بررسی اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه

موضوع اراضی پادگان لشکر 64 ارومیه، با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه امروز، برگزار می شود.

شهردار ارومیه در جلسه شورای فنی استان تأکید کرد: کسب درآمدهای غیر نقدی، مهمترین فعالیت شهرداری ارومیه در حوزه درآمدزایی در سال جاری

جلسه شورای فنی استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

بازدید سرزده مدیر عامل سازمان عمران از معدن تپوک

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری ارومیه به همراه جمعی از مسئولین واحدها به صورت سرزده از نحوه راه اندازی و ساخت ساختمان اداری ، اپراتور و استحصال مصالح کوهی از معدن تپوک بازدید کرد.

گزارش/ تخریب آثار هنری و مبلمان شهری

همواره یکی از مطالعات مردم از ارگان های چون شهرداری رسیدگی به طراوت و شادابی محیط شهری بوسیله مبلمان شهری و نیز تنوع بخشی به این محیط از طریق نصب تندیس هایی از مشاهیر و بزرگان ادبی وعلمی و دینی می باشد اما در نقطه مقابل این مطالبه اساسی هستند کسانی که بی توجه به انبوه نیازهای مردمی و نیز هزینه های ایجاد و نصب این موارد به منظور های مختلف تندیس...

طی شش ماهه سال جاری صورت گرفت؛ رنگ آمیزی 200 هزار متر از جداول ورودی و خروجی شهر

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری ارومیه گفت: طی شش ماهه سال جاری 200 هزار متر مربع از جداول ورودی شهر ارومیه  رنگ آمیزی  شد.

ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارومیه

در اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارومیه اقدام به ساماندهی مشاغل و صنوف آلاینده در سطح شهر ارومیه کرد.
اولین403404405406407408410412413414415416417انتها
دی ان ان