• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقاطع غیر هم سطح ابوذر ارومیه افتتاح شد

همزمان با ایام الله ده مبارک فجر تقاطع غیر همسطح ابوذر با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسولان و شهروندان ارومیه ای با صرف اعتباری بالغ بر 810 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شاد قوشچی: آمادگی آتش نشانی ارومیه برای تامین ایمنی راهپیمایی 22 بهمن

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با استقرار 7 واحد سیار در مسیرهای مختلف راهپیمایی به تأمین ایمنی مردم انقلابی  در روز 22 بهمن می پردازد.


توضیحات مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه در مورد ماکت هواپیمای حامل امام خمینی (ره)

مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه توضیحاتی در مورد روند ساخت و مشخصات ماکت هواپیمای حامل امام خمینی (ره) در میدان انقلاب ارومیه ارائه کرد.

شهردار ارومیه: هدف مدیریت شهری بهره گیری از سرمایه های خفته است

شهردار ارومیه با تأکید بر بهره برگیری از سرمایه های مردم ارومیه، در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری اظهار داشت: هدف شهرداری ارومیه بهره گیری از سرمایه های خفته در توسعه شهری است.

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، بهره برداری از 17 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری با اعتباری بالغ بر 2020 میلیارد ریال

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی 17 پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری ارومیه با اعتباری بالغ بر 2020 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

برگزاری همایش پیاده روی و دوچرخه سواری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

همایش پیاده روی و دوچرخه سواری به مناسبت ایام الله دهه فجر توسط شهرداری ارومیه و همکاری قرارگاه منطقه شمالغرب ارتش و هیأت ورزش های سه گانه استان برگزار شد.

افتتاح استراحتگاه مسافر و اتاق مادر و کودک سازمان پایانه های مسافربری به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر

سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه ازایجاد اتاق مادر و کودک و استراحتگاه مسافر در پایانه مسافربری شهیدان کاملی خبر داد.

به مناسبت ایام الله دهه فجر؛ اولین دفتر نوسازی نمونه محله افتتاح می شود

به مناسبت ایام الله دهه فجر، اولین دفتر نوسازی نمونه محله با حضور مسئولین استانی و شهری در خیابان شهید باکری ارومیه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه خبر داد: بهره برداری از 2 میلیون و 710 مترمربع آسفالت معابر در ایام الله دهه فجر

معاون فنی و عمرانی شهرداری ارومیه اعلام کرد: تقاطع غیرهم سطح ابوذر با 9 حرکت ترافیکی و با صرف بیش از 81 میلیارد و  100میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

جلسه هماهنگی شرکت در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریهای سراسر کشور

جلسه هماهنگی شرکت در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداریهای سراسر کشور در شهرداری ارومیه با حضور معاونان شهردار و مدیر روابط عمومی برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه: واگذاری خدمات آب و برق و گاز برای شهرک شاهد هیچ منع قانونی ندارد

ساکنین شهرک والدین شاهد حضور شورای شهر و خواستار رسیدگی به مشکلات آنها و ارائه خدمات آب،برق و گاز از شرکتهای خدمات رسان در استان را شدند.
اولین440441442443444445447449450451452453454انتها
دی ان ان