• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت گرفت؛نصب نماد کتاب در تقاطع غیرهمسطح سرو ارومیه

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه از رونمایی نماد کتاب در تقاطع غیرهمسطح سرو ارومیه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

تاکید اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستائی مجلس بر پیگیری لوایح دولت در حوزه وظایف شهرداری ها و دهیاریها

اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستائی مجلس شورای اسلامی طی نشستی با رئیس و مدیران  سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از آمادگی این فراکسیون برای همکاری در زمینه پیگیری و تصویب لوایح تهیه شده در حوزه وظیفه ای شهرداری ها و دهیاری ها در مجلس خبر دادند.

شهردار ارومیه: فرهنگسراهای شهر ارومیه به ۱۶ باب افزایش می یابد

 شهردار ارومیه با بیان اینکه تعداد فرهنگسراهای ارومیه تا پایان امسال به 16 باب می‌رسد، افزود: این فرهنگ‌سراها در مناطق مختلف و عمدتا محروم راه‌اندازی می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه خبر داد؛ ثبت نام 1011 دستگاه تاکسی در طرح نوسازی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از ثبت نام 1011 دستگاه تاکسی در طرح نوسازی تاکسی های در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری ارومیه خبر داد.

استفاده از سموم شیمیایی در فضای سبز ارومیه کاهش می یابد

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت:  در راستای کاهش سموم شیمیایی از  روش های مبارزه بیولوژیک در پارک ها و خیابان های سطح شهر استفاده می شود.

سرعت گیرهای پلاستیکی جای خود را به سرعت گیرهای آسفالتی می دهند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ‌ترافیک شهرداری اروميه از شروع تعویض سرعتگیرهای پلاستیکی به سرعتگیرهای استاندارد آسفالتی در سطح شهر خبر داد.

فضای سبز شهر ارومیه با انواع گلهای داوودی مولتی کالر مزین می شود

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت:  تولید انواع گلهای داوودی مولتی کالر در واحد تولیدات سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه میسر شد.

صادرات روزانه 500 تن ميوه از ميدان ميوه و تره بار شهرداري اروميه

مدير عامل سازمان ميوه و تره بار شهرداري اروميه اعلام كرد: روزانه به طور ميانگين 500 تن ميوه به خارج از شهر اروميه و كشور هاي همجوار صادر مي شود .

دستفروشان اروميه در بازارهاي روز هفتگی ساماندهي مي شوند

معاون خدمات شهري شهرداري اروميه از ساماندهی دستفروشان و جلوگیری از استقرار آنها در معابر عمومی و پر تردد شهر و نیز تامین رفاه شهروندان با استقرار دستفروشان در بازارهاي روز هفتگی خبر داد.

اولین353354355356357358360362363364365366367انتها
دی ان ان