• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مبیّن عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: با تعامل بین شهرداری و آموزش و پرورش می توان در جهت تبدیل مدارس به ورزشگاه های چند منظوره ای اقدام نمود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، لطیفه مبیّن عضو شورای شهر ارومیه با اشاره به این که با مدیریت فضاهای آموزشی میتوان در جهت ایجاد مکان های ورزشی گام برداشت گفت: در حال حاضر مدارس دولتی که به صورت تک شیفت فعالیت می کند و دارای محوطه بزرگی هستند، قابلیت تبدیل شدن به مکانهای ورزشی چند منظوره ای را...

شاعر ارومیه ای طی دیداری اشعار زیر را برای شهردار ارومیه قرائت نمودند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه علی محمدیان عضو انجمن شعر و ادب اندیشه حوزه هنری با شهرداری ارومیه دیدار و وی ضمن عرض تبریک بمناست میلاد مسعود مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام چکامه ای درباره زیبایی شهر ارومیه سروده که تقدیم به شهردار ارومیه نمود.

نشست صمیمی شهردار ارومیه با مسئولین روابط عمومی واحدهای تابعه شهرداری

به مناسبت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات نشست صمیمی شهرداری ارومیه با مسئولین روابط عمومی سازمان های تابعه شهرداری ارومیه برگزار گردید.

25 اردیبهشت ماه روز بدون زباله در ارومیه نامگذاری شد

سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، 25 اردیبهشت را روز بدون زباله در شهر ارومیه اعلام کرد. این سازمان با مشارکت شورای اسلامی شهر، شهرداری ارومیه و صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان غربی، با عنایت به اعلام روز 25 اردیبهشت ماه به‌عنوان «روز بدون زباله» در نظر دارد نسبت به پاکسازی در 9 خروجی از شهر ارومیه اقدام کند. 

برگزاری جشن بزرگ میلاد باسعادت حضرت امیر المومنین علی (ع) در شهر ارومیه

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امیر المومنین علی (ع) و روز پدر، شهرداری ارومیه همچون سنوات گذشته و به پاس گرامیداشت این روز بزرگ و پربرکت جشن با شکوهی را با حضور خانواده بزرگ شهرداری ارومیه برگزار نمود.

لیست برندگان جوایز خوش حسابی (کسب و پیشه، نوسازی و خودرو) سال 92

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه مراسم قرعه کشی جوایز خوش حسابی (کسب و پیشه، نوسازی وخودرو) سال 92 با حضور نمایندگان دادگستری، شهرداری، فرمانداری و صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان غربی به صورت زنده در روزهای شنبه و یکشنبه مورخه 20  و 21  اردیبهشت ماه در برنامه آی ایشقی صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان غربی پخش گردید. و نفرات برنده...

جشن بزرگ میلاد باسعادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام و روز پدر برگزار می شود

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیر المومنین علی علیه السلام و گرامیداشت روز پدر همراه با اجرای کنسرت زنده رحیم شهریاری، مراسمی با حضور مسئولین و مردم شریف و شهید پرور شهر ارومیه در سالن 3000 نفری شهیدان آهندوست برگزار خواهد شد.

آیین افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه برگزار شد

مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی کاراته ارومیه - ایران عصر روز پنجشنبه با پایان یافتن مسابقات خردسالان و نونهالان در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

دکتر محمدی: ناوگان حمل و نقل عمومی شهریف، محور توسعه و قلب تپنده برای خدمت رسانی به مردم است

 به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه دکتر محمدی رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی شهری و حمل و نقل در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از سازمان اتوبوسرانی شهرداری گفت: در کلانشهرها حمل و نقل عمومی همچون قلب تپنده یک شهر عمل می کند که توجه هرچه بیشتر به این مقوله محور توسعه مطلوب و خدمت رسانی به...

فتاحی: با توجه به افزایش وسعت شهر ارومیه نیازمند احداث چندین پایانه جدید هستیم

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، عادل فتاحی عضو شورای اسلامی شهر در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان اتوبوسرانی و حومه گفت: با توجه به افزایش وسعت شهر ارومیه نیازمند احداث چندین پایانه جدید هستیم.

بخشایشی: جهت استفاده بهینه از ناوگان حمل و نقل عمومی نیازمند استفاده از بخش خصوصی هستیم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه نائب رئیس شورای اسلامی شهر در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از سازمان اتوبوسرانی شهرداری گفت: برای استفاده بهینه از ناوگان حمل و نقل عمومی نیازمند استفاده از  توان بخش خصوصی هستیم.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی: مهمترین هدف سازمان ارائه خدمات بهینه به شهروندان در بخش حمل و نقل عمومی است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه و به نقل از شورای اسلامی شهر ارومیه، از سلسله بازدیدهای اعضای شورای اسلامی شهر از شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه شهرداری،روز پنجشنبه بازدیدی از سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه به عمل آمد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر: سازمان حمل و نقل عمومی سالانه نیازمند خرید 50 دستگاه اتوبوس جدید می باشد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه و به نقل از شورای اسلامی شهر ارومیه: محمد ستارپور،رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه دربازدید از سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت:سازمان حمل و نقل عمومی سالانه نیازمندخرید 50 دستگاه اتوبوس جدید می باشد.

اصغرزاده : تعامل تنگاتنگ شورای اسلامی شهر و شهرداری یکی از مهمترین موفقیت ها در پیشبرد عمران و آبادانی شهر ارومیه است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه  به نقل از خبرنگار ایرنا رسول اصغرزاده عضو هیت رییسه شورای اسلامی شهر و رییس شورای اسلامی استان  گفت: پیش از تشکیل این نهاد مردمی بیش از ۷۰ درصد بودجه شهرداری ها به صورت بودجه جاری و ۳۰ درصد به صورت بودجه عمرانی اختصاص می یافت که با روی کار آمدن شوراهای شهر این...

عملكرد سازمان زيباسازي شهرداری ارومیه در بوستان گوللرباغي

سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه یکی از سازمان های موثر و ارزشمند در سطح شهری است که با اقدامات خود در زمینه های مختلف همچون نقاشی، مبلمان شهری، نصب المان ها و چراغانی شهر و پروژه ها توانسته بر زیبایی شهر ارومیه بیفزاید.

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذر بایجان غربی

به منظور تبریک و تعاملات فی مابین در جهت همکاری و توسعه ارائه خدمات به شهروندان در زمینه های مختلف و و مرتبط اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی دیدار نمودند.

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با مدیر کل سازمان صنعت،معدن و تجارت استان آذر بایجان غربی

اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در دیداری با مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذر بایجان غربی مهندس اسکندری به منظور تبریک و تعاملات فی مابین در جهت  همکاری وتوسعه ارائه خدمات به شهروندان در زمینه های مختلف و مرتبط به گفتگو پرداختند .

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبرداد: منطقه و محله بندی ششگانه پیشنهادی شهر ارومیه

  جلیلی رییس شور ای اسلامی شهر ارومیه گزارش توجیهی منطقه بندی شش گانه شهر ارومیه ومحله بندی  پیشنهادی آن با مشخصات مناطق ، نواحی و محلات خبرداد.   

راه اندازی سامانه تحت وب جمع آوری آمار و عملکرد مناطق

به نقل از کارشناس نرم افزار سازمان آمار و فناوری اطلاعات، فاز اول سامانه تحت وب جمع آوری آمار و عملکرد مناطق همراه با آموزش سامانه مذکور به اتمام رسید.

اولین425426427428429430432434435436437438439انتها
دی ان ان