• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

آغاز طرح ضربتی مقابله و جمع آوری عاملین سد معبر

به گزارش روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری: طرح جلوگيري و مقابله با دست فروشي و جمع آوري وانت هاي ميوه فروش، جهت رفع کامل پدیده سد معبر با همکاری یگان انتظامی مستقر در شهرداری و هماهنگی نواحی چهارگانه پیشگیری آغاز شد.

برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی توسط شهرداری ارومیه

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداری ارومیه امسال برای نخستین بار با تشکیل ستاد ویژه ای با عنوان « ستاد جشن های پیروزی انقلاب اسلامی» اقدام به برگزاری هرچه باشکوهتر جشن های انقلاب نموده است.

برگزاری دوره آموزشی اعتیاد و عواقب مصرف اعتیاد برای کارکنان سازمان پارکها و فضای سبز

بنا به گزارش روابط عمومی سازمان پارکها وفضای سبز ارومیه این دوره ی آموزشی که  با همکاری مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری وسازمان پارکها وفضای سبز شهرداری ارومیه تشکیل گردیده بود .

دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در فرهنگسرای قرآن و عترت استقرار یافت

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه این اقدام را موهبتی بزرگ برای مجموعه شهرداری دانست

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین قریشی، امام جمعه ارومیه

شهردار ارومیه به همراه معاونین و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه شهر ارومیه دیدار نمودند.

رتبه های برتر کنکور سراسری 92 از سوی شهرداری ارومیه مورد تجلیل قرار می گیرند

به گزارش روابط عمومی  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه،  به نقل از مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه همزمان با آغاز دهه فجر همایش تجلیل از رتبه های برتر کنکور سراسری سال 92 در شهرارومیه با حضور مسئولان شهر، و شهردار و شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار خواهد شد .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه: ارومیه با کاشت 400 هزار پیاز لاله به پیشواز سال نو می رود

به مناسبت فرا رسیدن سال نو به سراغ مهندس مناف زاده مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ارومیه رفتیم تا از اجرای برنامه های آتی و عملکرد این سازمان باخبر شویم، باهم ماحصل این گفتگو را می خوانیم.

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامرضا حسنی

شهردار ارومیه به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به پاس زحمات و رشادت های چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامرضا حسنی نماینده پیشین ولایت فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و از تلاش ها و زحمات چندین ساله این مبارز نستوه قدردانی نمودند.

بهمن ماه ، همایش سرمایه گذاری شهرداریهای ایران در ترکیه

مديركل دفتر امور اقتصادي و خدمات مالي سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور از برگزاري اولين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري شهرداري ها به منظور معرفي طرح‌ها و  پروژه هاي با قابليت سرمايه گذاري بخش خصوصي طي روزهاي 14 الي 17بهمن ماه سال جاري در شهر استانبول تركيه خبر داد.


دکتر محمدی: محوريت مسائل محيط زيست و توسعه پايدار به تلاش بيشتر شورای اسلامی شهرها و روستاها و همراهي با دولت و دوستداران مردمی محيط زيست نيازمند است

دکتر ميرعلی محمدی، رئيس کميسيون عمران و عضو کميسيون خدمات شهری و محيط زيست شورای اسلامی شهر اروميه، اظهار داشت: بحمدالله با استقرار دولت تدبير و اميد؛ اميدها در دل مردم عزيز و به ويژه طرفداران و دوستداران محيط زيست به آينده زيست محيطي کشورمان پديدار شده و حداقل در کوتاه مدت موجب شده است برخي از موضوعات زيست محيطي از جمله...

گفتگوی اختصاصی با لطیفه مبین در خصوص دیدگاه شورا به اهمیت و جایگاه ورزش در شهر

مبین عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگویی با توجه به ورزش هاي پايه كه مخاطبين اصلي آنها جوانان است و از سويي با حمايت از ورزشهاي پايه مي توان از آسيب هاي اجتماعي جلوگيري نمود و از سويي با پرورش استعدادها بستر مناسب براي كشف استعدادها فراهم خواهد شد.

در آيين تقدير از خدمات حجت الاسلام و المسلمين حسني و معارفه نماينده ولي فقيه در استان؛ آيت الله محمدي گلپايگاني: تاريخ پرافتخارآذربايجان غربي با نام حجت الاسلام و المسلمين حسني عجين شده است

به گزارش سايت اطلاع رساني استانداري آذربايجان غربي آيت الله محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري ضمن تبريك ميلاد نبي مكرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) گفت: پيامبران و ائمه معصومين واسطه رساندن فيض الهي به بندگان هستند.

برگزاری دومین دوره کارگاه آموزشی قوانین راهنمایی و رانندگی توسط سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه دومین کارگاه آموزشی یک روزه آموزش قوانین جدید راهنمایی و رانندگی وِیژه رانندگان سازمان عمران و روسای نواحی و پیمانکاران سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با هدف آگاهی بخشی و ارتقاء سطح دانش رانندگی روز جمعه بیست و هفتم دی ماه برگزار گردید.

تقدیر ویژه ستاد اقامه نماز استان از برنامه های فرهنگی شهرداری ارومیه

جانشین ستاد: اجر و ثواب خدمت به مردم و تامین آرامش و امکانات مردم کمتر از نماز گزاردن نیست به همت و با میزبانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، جلسه شورای اقامه نماز، امربه معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب شهراداری ارومیه در سالن جلسات شهرداری مرکزی و با حضور معاونین،مدیران، نمایندگان سازمانها و کارشناسان و مسئولین امربه معروف و نهی از...

شروع برنامه های خانواده محور در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از شروع برنامه های خانواده محور در این سازمان خبر داد . ابراهیم خلیل رضائیه در گفتگو با سایت خبری با اعلام این خبر گفت :نهاد خانواده به عنوان اصلی ترین رکن جامعه و زمینه ساز خوشبختی یا بدبختی انسان ها و امت ها ست 

با حضور دکترشاهین فرهنگ کارگاه آموزشی خانواده با عنوان زندگی هدفمند در ارومیه برگزار شد

ابراهیم خلیل رضائیه در گفت‌وگو با سایت خبری سازمان با تشریح برنامه‌های این سازمان  به منظور توسعه و ترویج فرهنگ خانواده موفق  و تحکیم بنیان خانواده اظهار کرد: کارگاه آموزشی زندگی هدفمند  با حضور دکتر شاهین فرهنگ در سالن کانون جوانان بسیج این شهر  برگزار شد .

دارنده عنوان «برترین مخترع زیر 20سال جهان» مدال طلای اختراعات جهان را به استاندار آذربايجان غربي اهدا نمود

سجاد یعقوبی دانشمند جوان ماكويي و دارنده عنوان «برترین مخترع زیر 20سال جهان» که مدال طلای اختراعات جهان در بخش پزشکی در مسابقات جهانی اختراعات ژنو سوئیس در سال 2013 را از آن خود کرده است طی دیداری با سعادت استاندار آذربايجان غربي مدال طلای خود را به ايشان اهدا کرد.

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حجت الاسلام سیّد مهدی قریشی به امامت جمعه ی شهر ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی منصوب شد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از مجاهدت و خدمات شایسته و انقلابی حجت الاسلام حسنی، با صدور حکمی حجت الاسلام آقای سیّد مهدی قریشی را به امامت جمعه ی شهر ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی منصوب کردند.

در جلسه شوراي ترافيك شهرستان اروميه عنوان شد: تاكيد فرماندار اروميه بر ثبت و نگهداري اقدامات عمراني به انجام رسيده در جهت تسهيل امور ترافيكي

فرماندار شهرستان ارومیه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان  با اشاره به كارهاي انجام شده در راستاي ساماندهي ترافيك و حمل ونقل بويژه احداث تقاطعهاي غير هم سطح خواستار ثبت و ضبط اين اقدامات و نگهداري براي مطالعه دردانشگاههاي صنعتي و عمران و مهندسي شد.

با حکم استاندار آذربایجان غربی: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی منصوب شد

با حکم استاندار آذربایجان  غربی دکتر هادی بهادری به عنوان سرپرست  معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی منصوب شد .

اولین431432433434435436438440441442443444445انتها
دی ان ان