• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرسازی ریل پایه راهی به سوی کاهش آلودگی هوا

بانك جهانی بر اساس آمارهای سازمان بهداشت جهانی در گزارش مفصل خود اعلام كرده كه از هر ۱۰ مرگ و میر در جهان یک مورد ناشی از آلودگی هواست كه این میزان سالانه ۵.۵ میلیون مورد مرگ و میر را شامل می شود.

مراسم افتتاحیه رزمایش طرح زمسانی با حضور سازمانهای مختلف خدماتی شهرداری ارومیه برگزار شد

مراسم افتتاحیه رزمایش طرح زمسانی با حضور سازمانهای مختلف خدماتی شهرداری ارومیه و سایر دستگاه ها در خیابان دفاع مقدس ارومیه برگزار شد.

نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با شهروندان در مسجد امام خمینی(ره) منطقه یک شهرداری برگزار شد + تصاویر

نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به همراه شهردار منطقه یک و معاونین با شهروندان در مسجد امام خمینی(ره) خیابان گلباد برگزار شد.

افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال آینده

سخنگوی دولت از پرداخت پاداش بازنشستگی فرهنگیان تا پایان آذر امسال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پیش بینی ما این است که نرخ تورم بین ۷ تا ۸ درصد باشد، حقوق همه شاغلان و بازنشستگان در سال آینده حدود ۱۰ درصد افزایش خواهد داشت.

تمرينات آماده سازي تيم واليبال كاركنان شهرداري اروميه جهت اعزام به مسابقات شهرداري هاي كلانشهرهاي كشور

تمرينات آماده سازي تيم واليبال كاركنان شهرداري اروميه جهت اعزام به مسابقات شهرداري هاي كلانشهرهاي كشور با حضور 12 بازیکن اغاز شد.

ثبت نام دوره های آموزش غیر حضوری کارکنان شهرداری های آذربايجان غربي آغاز شد

مدیر آموزش تشکیلات وبهبود روشهای شهرداری ارومیه اعلام كرد: ثبت نام دوره های آموزش غیر حضوری کارکنان شهرداری های آذربايجان غربي آغاز شد.

اعزام تيم آمادگي جسماني شهرداري اروميه به مسابقات شهرداري هاي كلانشهر هاي كشور

تیم آمادگی جسمانی کارکنان شهرداری ارومیه برای شرکت در مسابقات کارکنان شهرداری های کلانشهرهای کشور که به میزبانی همدان برگزار می شود، اعزام شد.

۱۰ دلیل که باید شهرمان را تمیز نگه داریم

اگر خانه‌تان پر از زباله و آشغال باشد و همه جا بوی بد بدهد خوشتان می‌آید؟ فکر می‌کنید می‌توانید در چنین محیطی زندگی کنید؟ مطمئناً پاسخ همه به این سوال منفی است. هیچکس نمی‌تواند در محیطی پر از آشغال و بوی بد زندگی کند.

علیزاده خبر داد؛ مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه احداث می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوری اسلامی شهر ارومیه از انجام کار مطالعاتی برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه خبرداد و گفت : این اقدام توسط سرمایه گذاران اجرایی می شود .

اولین343344345346347348350352353354355356357انتها
دی ان ان