• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در جلسه علنی شورای اسلامی صورت گرفت؛ بررسی علل افزایش تصادفات رانندگی و تلفات انسانی در جاده امامزاده

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ارومیه، مدریت توزیع برق  و جمعی از مدیران استانی تشکیل شد ، علل افزایش تصادفات رانندگی و تلفات انسانی در جاده امامزاده - گلمان بررسی و نیز بر حل مشکل روشنایی آن تاکید شد.

تیم فوتبال شهرداری ارومیه در دیداری دوستانه تیم ملوان نوین انزلی را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد

تیم فوتبال شهرداری ارومیه در دیداری دوستانه که در استادیومسیپد کنار برگزار شد،  تیم ملوان نوین انزلی را با نتیجه 7 بر صفر شکست داد.

مهار آتش سوزی در پارک جنگلی و تقدیر شهردار ارومیه از آتش نشانان و کارگران فضای سبز

بدنبال وقوع آتش سوزی گسترده در پارک جنگلی و مهار آن، شهردار ارومیه طی پیامی از مدیرعامل سازمان آتش نشانی، ماموران آتش نشانی و کارگران فضای سبز شهرداری ارومیه تشکر و قدردانی کرد.

تجهیزایستگاههای اتوبوس سطح شهر ارومیه به صندلی مناسب

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت:  بیش از پنجاه دستگاه از سایبان های ایستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهر مجهز به صندلی استادیومی پلاستیکی شدند.

آغاز طرح پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان ارومیه

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه  از آغاز اجرای  طرح پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان با هدف ساماندهی، حفاظت و جلوگیری از قطع درختان خبر داد.

اولین همایش اسکیت و خانواده در پارک ترفیک شهرداری ارومیه برگزار می شود

اولین همایش اسکیت و خانواده روز جمعه، 22 مرداد با حضور شهروندان و علاقه مندان به اسکیت سواری  در پارک شهرداری ارومیه برگزار می شود.

با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت گرفت؛نصب نماد کتاب در تقاطع غیرهمسطح سرو ارومیه

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه از رونمایی نماد کتاب در تقاطع غیرهمسطح سرو ارومیه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

تاکید اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستائی مجلس بر پیگیری لوایح دولت در حوزه وظایف شهرداری ها و دهیاریها

اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستائی مجلس شورای اسلامی طی نشستی با رئیس و مدیران  سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از آمادگی این فراکسیون برای همکاری در زمینه پیگیری و تصویب لوایح تهیه شده در حوزه وظیفه ای شهرداری ها و دهیاری ها در مجلس خبر دادند.

شهردار ارومیه: فرهنگسراهای شهر ارومیه به ۱۶ باب افزایش می یابد

 شهردار ارومیه با بیان اینکه تعداد فرهنگسراهای ارومیه تا پایان امسال به 16 باب می‌رسد، افزود: این فرهنگ‌سراها در مناطق مختلف و عمدتا محروم راه‌اندازی می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه خبر داد؛ ثبت نام 1011 دستگاه تاکسی در طرح نوسازی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از ثبت نام 1011 دستگاه تاکسی در طرح نوسازی تاکسی های در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری ارومیه خبر داد.

اولین350351352353354355357359360361362363364انتها
دی ان ان