• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

چهارمین جشنواره انگور با اکران مستند «ارومیه؛ شهر بین الملل» آغاز می شود

کمتر از هشت روز دیگرچهارمین جشنواره انگور،  بزرگترین رویداد فرهنگی شمال غرب کشور در حال رقم خوردن است،  جشنواره ای که با هدف معرفی توانمندی ها و پتانسیل ها و حفظ آیین، آداب و رسوم منطقه به گردشگران داخلی و خارجی در دهکده ساحلی چی چست از 23  شهریورآغاز و تا 30 شهریور ادامه می یابد. آغازی که امسال با اکران مستند «ارومیه؛ شهر...

گزارش تصویری بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی ارومیه از روند اجرایی محل چهارمین جشنواره انگور

شهردار و اعضای شورای اسلامی ارومیه با حضور در دهکده ساحلی چی چست ارومیه در جریان آخرین اقدامات و آماده سازی روند اجرایی چهارمین جشنواره انگور ارومیه قرار گرفتند.

وزیر کشور: دولت یازدهم سعی کرده قوانین مناسبی را برای شهرداریها تهیه کند

وزیر کشور با اشاره به تهیه لایحه مدیریت شهری، لایحه درآمدهای پایدار شهری و لایحه اداری و استخدامی شهردای ها گفت:  دولت یازدهم در این چند سال سعی کرده قوانین مناسبی را برای شهرداریها تهیه کند.

نشست مدیران کل دفاتر شهری و شوراهای استانداری ها در ارومیه برگزار می شود

نشست مدیران کل دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری های کشور طی روزهای 10 و 11 شهریور از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به میزبانی استانداری آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می شود.

بخشایشی: ترغیب مردم به ورزش باید در راس برنامه ها باشد/ هر کدام از جوانان ارومیه می توانند یک سعید معروف دیگر باشند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ترغیب مردم به ورزش باید در راس برنامه ها باشد.

همايش بزرگ پياده روي خانوادگي بمناسبت هفته دولت برگزار شد

به مناسبت گرامي داشت هفته دولت، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ، با  استقبال مردم اروميه  از پارک الغدیر ارومیه به مقصد بوستان ائللر باغي برگزار شد.

درصورت استقبال شهروندان؛جشنواره ایران ارومیه در پاییز ادامه می یابد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: در صورت استقبال شهروندان جشنواره ایران ارومیه را در فصل پاییز نیز ادامه خواهیم داد.

روش های نوین تولید نشاء گیاهان زینتی در دست اجرا است

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: روش های  نوین تولید نشاء گیاهان زینتی و انتقال سریع وآسان جهت کاشت در فضای سبز شهرارومیه  در حال اجرا است.

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور ارومیه: جشنواره انگور فرصت بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی های استان است

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور ارومیه گفت: جشنواره انگور فرصت بسیار مناسبی برای معرفی توانمندی های آذربایجان غربی در زمینه های مختلف به ویژه توسعه صنعت گردشگری است.

تيم فوتبال نوجوانان شهرداري اروميه از سد نوجوانان گسترش فولاد گذشت

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، تيم فوتبال نوجوانان شهرداری اروميه توانست تيم نوجوانان گسترش فولاد تبریز را سه بر دو از پيش رو بردارد

مجلس با پرداخت بدهی دولت به شهرداری‌ها از محل فروش ۴۰ هزار میلیاردی اوراق اسلامی موافقت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی میزان پرداخت بدهی دولت از طریق انتشار اوراق مشارکت به هریک از بانک ها، پیمانکاران، شهرداری ها و خرید تضمینی محصولات کشاورزی را مشخص و با پرداخت بدهی از سوی دولت از محل فروش ۴۰ هزار میلیاردی اوراق اسلامی موافقت کردند.

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پارک گوللرباغی ارومیه

وزریر راه و شهرسازی که در سفری دوروزه در ارومیه بسر می برد، دیروز به همراه استاندار آذربایجان غربی، شهردار و نمایندگان ارومیه از پارک گوللرباغی ارومیه بازدید کرد.

اولین349350351352353354356358359360361362363انتها
دی ان ان