• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

اعزام تيم آمادگي جسماني شهرداري اروميه به مسابقات شهرداري هاي كلانشهر هاي كشور

تیم آمادگی جسمانی کارکنان شهرداری ارومیه برای شرکت در مسابقات کارکنان شهرداری های کلانشهرهای کشور که به میزبانی همدان برگزار می شود، اعزام شد.

۱۰ دلیل که باید شهرمان را تمیز نگه داریم

اگر خانه‌تان پر از زباله و آشغال باشد و همه جا بوی بد بدهد خوشتان می‌آید؟ فکر می‌کنید می‌توانید در چنین محیطی زندگی کنید؟ مطمئناً پاسخ همه به این سوال منفی است. هیچکس نمی‌تواند در محیطی پر از آشغال و بوی بد زندگی کند.

علیزاده خبر داد؛ مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه احداث می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شوری اسلامی شهر ارومیه از انجام کار مطالعاتی برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در ارومیه خبرداد و گفت : این اقدام توسط سرمایه گذاران اجرایی می شود .

شاد قوشچی خبرداد؛ عامل خودکشی خیابان شیخ تپه در بیمارستان تحت مراقبت است

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: عامل خودکشی خیابان شیخ تپه در بیمارستان تحت مراقبت است و به دلایل اقتصادی و خانوادگی اقدام به این کار کرده است.

مراسم بزرگداشت و یادبود حضرت آیت الله موسوی اردبیلی و استاد سلیم موذن زاده اردبیلی در ارومیه برگزار شد

مراسم بزرگداشت و یادبود حضرت آیت الله موسوی اردبیلی،استاد سلیم موذن زاده اردبیلی ، شهدای اربعین و جان باختگان حادثه قطار تبریز- مشهد با حضور مردم و مسئولین  در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد.

در صورت تحمیل باخت فنی، طرح خروج از تیم داری را تقدیم شورا می کنم

شهردار ارومیه در واکنش به اتفاقات والیبال ارومیه گفت: در صورت تحمیل باخت فنی، طرح خروج شهرداری ارومیه از تیم تیم داری را تقدیم شورای اسلامی می کنم.

بانک شهر از از بانکهای پیشرو در حوزه بانکداری الکترونیک است

مسئول بانك شهر شعبه اروميه گفت:  بانک شهر شعبه اروميه در حوزه نوآوری های بانکی  چون بانکداری الکترونیک از پوياترين بانک هاي آذربايجان غربي  است.

فاز نهایی تقاطع غیر همسطح امامت به بهره برداری رسید +تصاویر

همزمان با هفته بسیج،فاز نهایی تقاطع غیر همسطح امامت با حضوراستاندار و معاونین، شهردار، اعضای شورای شهر، نماینده مردم،فرمانده سپاه شهدا و سایر مسئولان و مردم به بهره برداری رسید.

اولین344345346347348349351353354355356357358انتها
دی ان ان