• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استفاده از سموم شیمیایی در فضای سبز ارومیه کاهش می یابد

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت:  در راستای کاهش سموم شیمیایی از  روش های مبارزه بیولوژیک در پارک ها و خیابان های سطح شهر استفاده می شود.

سرعت گیرهای پلاستیکی جای خود را به سرعت گیرهای آسفالتی می دهند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ‌ترافیک شهرداری اروميه از شروع تعویض سرعتگیرهای پلاستیکی به سرعتگیرهای استاندارد آسفالتی در سطح شهر خبر داد.

فضای سبز شهر ارومیه با انواع گلهای داوودی مولتی کالر مزین می شود

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت:  تولید انواع گلهای داوودی مولتی کالر در واحد تولیدات سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه میسر شد.

صادرات روزانه 500 تن ميوه از ميدان ميوه و تره بار شهرداري اروميه

مدير عامل سازمان ميوه و تره بار شهرداري اروميه اعلام كرد: روزانه به طور ميانگين 500 تن ميوه به خارج از شهر اروميه و كشور هاي همجوار صادر مي شود .

دستفروشان اروميه در بازارهاي روز هفتگی ساماندهي مي شوند

معاون خدمات شهري شهرداري اروميه از ساماندهی دستفروشان و جلوگیری از استقرار آنها در معابر عمومی و پر تردد شهر و نیز تامین رفاه شهروندان با استقرار دستفروشان در بازارهاي روز هفتگی خبر داد.

مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه: شهرداری ارومیه در جهت اجرای قانون و صیانت از حقوق شهروندان،معابر سطح شهر را ساماندهی می نماید

مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه خبر داد:  شهرداری ارومیه در جهت اجرای قانون و صیانت از حقوق شهروندان، معابر سطح شهر را ساماندهی نمود.

کلنگ توسعه مسجد حضرت مریم ارومیه بر زمین زده شد

کلنگ توسعه مسجد حضرت مریم با حضور نماینده ولایت فقیه در استان، شهردار ارومیه، اعضای شورای شهر، نماینده مردم و جمعی از اهالی محل در خیابان والفجر ارومیه بر زمین زده شد.

انتصاب محمد حضرت پور به عنوان رئیس شعبه شش شورای حل اختلاف شهرستان ارومیه

معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز شوراهای حل اختلاف در حکمی محمد حضرت پور را به عنوان رئیس شعبه شش شورای حل اختلاف شهرستان ارومیه منصوب کرد.

آخرین وضعیت لوایح مدیریت شهری و درآمدهای پایدارشهرداری ها

کار بررسی لایحه مدیریت شهری در کارگروه های تخصصی شش گانه کمیسیون خاص امور کلانشهر تهران و سایر کلانشهرهای دولت به اتمام رسید و این لایحه بزودی در کمیته فرعی این کمیسیون بررسی می شود و لایحه درآمد پایدار شهرداری ها در جلسه کمیته فرعی کمیسیون خاص امور کلانشهر تهران و سایر کلانشهرهای دولت با حضور معاونان وزارتخانه ها و سازمان ها در حال بررسی است.
اولین351352353354355356358360361362363364365انتها
دی ان ان