• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل شهرداری و شورای شهر ارومیه از دوچرخه سواران حامی احیای دریاچه ارومیه

شهرداری و شورای شهر ارومیه از دوچرخه سواران حامی احیای دریاچه ارومیه با اهدای لوحی از دوچرخه سواران حامی احیای دریاچه ارومیه تجلیل کردند.

پروژه های درآمدزا و اقتصادی شهرداری ها و دهیاری ها تسهیلات می گیرند

قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشورگفت:  به منظور تامین اعتبارات لازم برای اجرای  پروژه های درآمدزا و اقتصادی شهرداری ها و دهیاری ها، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته طی سال جاری به این پروژه ها تسهیلات اختصاص می یابد.

اقدام شهرداری ارومیه درکاشت گیاهان مقاوم برای کاهش مصرف آب در ارومیه

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: گیاهان پوششی مقاوم به کم آبی با هدف کاهش مصرف آب  توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه تولید شد.

شهردار اروميه: چهارمين جشنواره انگور در دهكده ساحلي چي چست ارومیه برگزار مي شود

شهردار اروميه اعلام كرد: شهرداری ارومیه، چهارمين جشنواره انگور را در دهکده ساحلی چی چست ارومیه به مدت پنج روز برگزار می کند.

حجت الاسلام خليل پور در اجتماع مدافعان حریم خانواده در ارومیه: حفظ حجاب باعث زیر سؤال رفتن تبلیغات غربی ها علیه حجاب می شود

عضو كمسيون فرهنگي شوراي اسلامی شهر اروميه گفت: حفظ حجاب باعث زیر سؤال رفتن تبلیغات غربی ها علیه حجاب می شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه خبرداد: تامین ناوگان اتوبوسهای همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده

مدیرعامل  سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از تامین اتوبوس های همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در ارومیه برگزار می شود، خبر داد.

تاکید شهردار ارومیه بر شناسایی و رفع موانع پیش روی نخبگان در نشست سراسری روسای بنیاد نخبگان

شهردار ارومیه با تاکید بر شناسایی و رفع موانع پیش روی نخبگان و تقویت ظرفیت های موجود تصریح کرد: باید با برنامه ریزی های مدون به باروری و تقویت افکار و اندیشه های جوانان و نوجوانان نخبه شهر کمک کنیم.

750 ميليارد تومان درآمد حاصل از تخصیص سوخت ناوگان دیزل شهري بر اساس پایش پیمایش

معاون امور شهرداري هاي سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد: در اجرای مصوبه هیات وزیران مبني بر تخصيص سوخت ناوگان دیزل باري و مسافری درون‌شهری بر اساس پایش پیمایش؛ از مهرماه 94 تا خرداد ماه 95، بيش از هفت هزار و 547 ميليارد ريال صرفه جويي حاصل شده است.

در ديدار سفير فنلاند با شهردار اروميه مطرح شد؛ توسعه صنعت گردشگری، درمان و كشاورزي اروميه با دعوت از سرمايه گذاران كشور فنلاند

در ديدار سفير كشور فنلاند با شهردار اروميه بر گسترش همکاری های دو جانبه اروميه با کشور فنلاند در قالب امضاي تفاهم نامه تاكيد شد.

ارائه خدمات رایگان ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه به نمازگزاران عید سعید فطر + مسیرها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه، از ارائه خدمات رایگان ناوگان اتوبوسرانی به نمازگراران عید سعید فطر خبر داد.

استقبال کارکنان شهرداری از کلاسهای آموزشی ویژه ماه مبارک رمضان

 مدیر آموزش تشکیلات و بهبود روشهای شهرداری ارومیه گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه ماه مبارک رمضان با استقبال کارکنان شهرداری ارومیه همراه شد. 

 

اولین353354355356357358360362363364365366367انتها
دی ان ان