• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تجلیل شورای اسلامی شهر از شهردار و مدیران شهرداری ارومیه به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها

اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها از شهردار و مدیریت شهری ارومیه در سالن جلسات شورا تجلیل کردند.

سيستم يكپارچه شهرسازي مناطق 5 گانه شهرداري اروميه راه اندازي شد

به مناسبت روز شهرداري ها و دهياري ها،  سيستم يكپارچه شهرسازي مناطق 5 گانه شهرداري اروميه با صرف اعتبار بيش از 60 ميليارد ريال با حضور استاندار آذربايجان غربي، شهردار اروميه  و اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعي از مديران استاني و شهري در محل سالن آمفي تئاتر استانداري آذربايجان غربي راه اندازي شد .

پیام تبریک شهردار ارومیه به مناسبت کسب مقام سومی تیم والیبال دانش آموزی کشورمان در مسابقات جهانی

شهردار ارومیه با صدور پیامی کسب مقام سومی تیم والیبال دانش آموزی کشورمان در مسابقات جهانی را تبریک گفت.

به مناسبت روز شهرداري ها و دهياري ها: سيستم يكپارچه شهرسازي شهرداري اروميه افتتاح مي شود

به مناسبت روز شهرداري ها  و دهياري ها،  سيستم يكپارچه شهرسازي شهرداري اروميه با صرف اعتبار بيش از 60 ميليارد ريال افتتاح مي شود.

پیام شهردار ارومیه به مناسبت روز شهرداریها و دهیاریها

مسئله ای که امروز شهرداریها و دهیاریها مشترکا با آن روبرو هستند، مهاجرت از روستاها به شهرها و به تبع آن حاشیه نشینی می باشد که از دولت و مجلس محترم انتظار می رود، در سال مزین به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گامهای عملی و موثری را در این زمینه بردارند.

با تصویب شورای اسلامی شهر: 28 مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه سلامت در ارومیه احداث مي شود

با پیشنهاد شهردار ارومیه و تصویب شورای اسلامی شهر در 28 نقطه از سطح شهر اروميه، مرکز جامع سلامت و پایگاه سلامت  راه اندازي مي شود.

رونق اقتصادی منطقه 3 ارومیه با اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری

شهردار منطقه 3 ارومیه، این منطقه را مساعد جذب سرمایه گذار توصیف کرد و گفت: در منطقه 3 پروژه‌های تفریحی، خدماتی و مسکونی سرمایه گذاری مانند نوسازی 500 دستگاه شهید باهنر ارومیه در دست اجراست.

در قالب طرح نوسازي صورت گرفت؛ ورود اولين خودرو به ناوگان تاکسیرانی شهر اورمیه

اولین خودروی اتوماتیک ساخت داخل با نام «آریو» طی تفاهم‌نامه میان سازمان تاکسیرانی و گروه خودرو سازی سایپا در قالب طرح نوسازی ناوگان فرسوده وارد شهر ارومیه شد.

حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی اروميه احترام به حقوق شهروندی است

مديرعامل سازمان زيبا سازي شهرداري اروميه از ساماندهی فضاهای شهری و رفع آلودگی های بصری خبر داد و گفت:  حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندی است.

حفظ و نگهداري؛ اولويت برنامه هاي استخر شهرداري اروميه

مدير استخر شهرداري اروميه گفت: استخر شهرداري اروميه در بين استخر هاي فعال در آذربايجان غربي،  رتبه اول را به دليل  كيفيت بالاي آب و خدمات دهي به شهروندان به خود اختصاص داده است.

حضور مديريت و كاركنان شهري اروميه در راهپيمايي روز قدس/طنین «فــــریــــادِ قــــدس» در سراسر ایران اسلامی + تصاوير

مديريت و كاركنان شهرداري اروميه همگان با ملت انقلابي ايران و مسلمانان جهان با شركت در راه پيمايي روز قدس فرياد انزجار خود را از ر‍‍ژيم صهيونيستي به گوش جهانيان رساندند.

نظام نامه برگزاری جشنواره برترین عملکرد شهرداری‌ها در سال 95 ابلاغ شد

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری جشنواره برترین عملکرد شهرداری‌ها در سال 95 در محورهای "خدمات شهری" و "توسعه شهری" از سوی این سازمان با همکاری دفتر اسکان بشر ملل متحد (UN-HABITAT) در ایران خبر داد و گفت: نظام نامه برگزاری این جشنواره تهیه و به استانداری ها و شهرداری ها ابلاغ شد.

بهره برداري از اولین تولیدات نهالستان واحد چابکسر شهرداري اروميه

مديرعامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري اروميه گفت:  اولین تولیدات نهالستان واحد چابکسر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه در رفیوژ خیابان شورا به زمین نشست.

اولین354355356357358359361363364365366367368انتها
دی ان ان